ردمی کی ۴۰ در بازار ایالات متحده با نام پوکو اف ۳ عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به ‌احتمال زیاد، بعضی از گوشی‌‎های سری ردمی کی ۴۰ در بازار جهانی با برند پوکو عرضه خواهند شد؛ اما تاریخ عرضه این محصولات مشخص نیست.
تبلیغات

شیائومی هفته گذشته سری ردمی کی ۴۰ را در چین معرفی کرد و به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به نظر می‌رسد بعضی از گوشی‌های این سری با برند پوکو راهی بازار جهانی خواهند شد.

اخیراً ردمی کی ۴۰ گواهی لازم را از FCC ایالات متحده دریافت کرده است و با نام پوکو اف ۳ در این کشور عرضه خواهد شد. بعید نیست کی ۴۰ پرو و کی ۴۰ پرو پلاس هم با نام پوکو اف ۳ پرو در خارج از بازار چین عرضه شوند؛ البته هنوز خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

ردمی کی ۴۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ راهی بازار شد و از 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی در مدل‌های مختلفی عرضه شده است که ۶ تا ۱۲ گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی آن‌ها ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت است. ردمی کی ۴۰ به سه دوربین پشت مجهز شده که دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد، دوربین بعدی از حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد و دوربین آخر حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو دارد. دوربین سلفی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است. محصول جدید ردمی به باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با شارژر ۳۳ وات عرضه می‌شود.

ردمی کی ۴۰ به صفحه‌نمایش Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. این صفحه‌نمایش با یک‌لایه محافظ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. ردمی کی ۴۰ به اندروید ۱۱ و MIUI 12 مجهز شده است. هنوز نمی‌دانیم پوکو اف ۳ کی راهی بازار می‌شود؛ اما احتمال دارد که MIUI 12.5 روی آن قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات