بیل گیتس گوشی‌های اندرویدی را به آیفون ترجیح می‌دهد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بیل گیتس در جدیدترین مصاحبه‌اش از دلیل علاقه‌ی خود به گوشی‌های اندروید و ترجیح آن‌ها بر آیفون صحبت کرد.
تبلیغات

بیل گیتس در یکی از مصاحبه‌های اخیرش، به‌دلیل این موضوع اشاره کرد که چرا هنوز‌هم ترجیح می‌دهد از تلفن اندروید بیشتر از آیفون استفاده کند‌. به‌گفته‌ی گیتس، به‌طور‌خلاصه دلیل انتخابش این است که تولیدکنندگان اندروید به یکپارچه‌سازی نرم‌افزار انعطاف بیشتری نشان می‌دهند.

براساس گزارش 9to5mac، این هفته گیتس برای مصاحبه‌ در Clubhouse به اندرو راس سورکین پیوست. این اپلیکیشن که محبوبیتش به‌سرعت در حال افزایش است، تنها برای گوشی‌های اپل در‌دسترس است؛ اما گفته می‌شود نسخه‌ی اندرویدی آن نیز در راه است.

گیتس پیش‌تر درباره‌ی انتخاب خود میان اندروید و آیفون صحبت کرده بود؛ بنابراین، سورکین کنجکاو بود بداند آیا ممکن است نظر او تغییر کرده باشد یا خیر. باید به این موضوع نیز اشاره کرد که بیل گیتس هنگام مصاحبه از Clubhouse استفاده می‌کرد؛ اپلیکیشنی که تنها در iOS موجود است.

در پاسخ به پرسش خبرنگار، بنیان‌گذار مایکروسافت توضیح داد که او هنوز اندروید را ترجیح می‌دهد؛ اما یک دستگاه آیفون نیز دارد تا بتواند آن را امتحان کند. دلیل گیتس برای استفاده از اندروید این است که تولیدکنندگان اغلب اپلیکیشن‌های مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌های خود نصب می‌کنند. گیتس توضیح داد:

مقاله‌های مرتبط:بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت استعفا داد۳ رشته‌ای که به عقیده بیل گیتس دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهنددر‌واقع، از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم؛ زیرا می‌خواهم همه‌ی امور را پیگیری کنم. اغلب با آیفون نیز کار می‌کنم؛ اما گوشی هوشمندی که با خود به‌همراه دارم، اندرویدی است. برخی از تولیدکنندگان اندروید نرم‌افزارهای مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌هایشان نصب می‌کنند که این مسئله به‌گونه‌ای کار من را راحت‌تر می‌کند. در گوشی‌های اندرویدی، انعطاف‌پذیری بیشتری در زمینه‌ی چگونگی ارتباط نرم‌افزار با سیستم‌عامل وجود دارد. بنابراین، درنهایت این دستگاهی است که به آن عادت کرده‌ام.

البته این استدلال گیتس کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا شما می‌توانید برنامه‌های مایکروسافت را از اپ‌استور برای آیفون دانلود و استفاده کنید. حتی اکنون می‌توانید در iOS 14 اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ایمیل و مرورگر را نیز تغییر دهید؛ بنابراین، مشخص نیست که بنیان‌گذار مایکروسافت دقیقا به چه موضوعی اشاره می‌کند.

دیدگاه شما همراهان زومیت درباره‌ی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات