تصویر فاش‌شده از می ۱۱ لایت صفحه‌نمایش مسطح و دوربین‌های پنل پشتی را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه‌به تصاویر منتشرشده، گوشی می ۱۱ لایت با اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و رابط کاربری MIUI 12 راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی گوشی می ۱۱ را به‌عنوان اولین محصول مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرد. حالا انتظار می‌رود تا چند وقت دیگر مدل‌های پرو و اولترا و لایت این گوشی هم رونمایی شوند. به‌گزارش جی اس ام ارنا، امروز اولین تصاویر از گوشی می ۱۱ لایت فاش شد که اطلاعات جالبی از این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

استفاده از اندروید ۱۱ در می ۱۱ لایت

ظاهر می ۱۱ لایت شبیه به مدل معمولی است؛ اما به صفحه‌نمایش خمیده مجهز نیست. در یکی از تصاویر منتشر‌شده از می ۱۱ لایت، به وجود اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره شده است. در این تصویر، سخنی از مدل پردازنده‌ی گوشی یادشده به‌میان نیامده و هیچ اطلاعاتی در‌این‌باره نمی‌دانیم.

گفتنی است مشخص شده پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز برایش در نظر گرفته شده که شاید اسنپدراگون 732G یا اسنپدراگون 755G باشد. البته منابع مختلف هم اعلام کرده‌اند این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۵ و باتری ۴،۱۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و فناوری 5G راهی بازار می‌شود. حتی به‌نظر می‌رسد که دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری بهره می‌برد.

سه دوربین پشت می ۱۱ لایت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات