سامسونگ گلکسی اف ۶۲ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اف ۶۲ سامسونگ باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از چهار دوربین پشت بهره می‌برد.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات مختلف، سامسونگ رسما گلکسی اف ۶۲ را معرفی کرد. به گزارش GSMArena، این گوشی دومین محصول سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است؛ این شرکت قبلا گلکسی ام ۵۱ را با همین مدل باتری عرضه کرده بود. گلکسی اف ۶۲ با شارژر ۲۵ وات عرضه شده است.

باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اف ۶۲

گلکسی اف ۶۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED از نوع Infinity O مجهز شده که وضوح آن +Full HD است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی در ناچ حفره‌ای دیده می‌شود. گوشی جدید سامسونگ از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند؛ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته‌اند.

دوربین پشت گلکسی اف ۶۲

گلکسی اف ۶۲ به تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ مجهز شده است که اولین ‌بار روی سری گلکسی نوت ۱۰ قرار گرفته بود. این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود که ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و هر دو از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

تراشه گلکسی اف ۶۲

مهم‌ترین ویژگی گلکسی اف ۶۲ باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است؛. روی کاغذ، این باتری یک روز کامل دستگاه را روشن نگه می‌دارد. ضخامت این گوشی هوشمند تنها ۹٫۵ میلی‌متر است و با اندروید ۱۱ و OneUI 3.1 راهی بازار می‌شود. حسگر اثر انگشت گوشی در دکمه پاور ادغام شده و روی لبه قرار گرفته است. گلکسی اف ۶۲ سامسونگ در رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری و از تاریخ ۲۲ فوریه راهی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشرشده، مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۳۳۰ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد، با قیمت ۳۵۸ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات