مشخصات احتمالی موتورولا موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور منتشر شد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
WinFuture اطلاعات کاملی از دو گوشی موتورولا موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور منتشر کرده است.
تبلیغات

پیش از این اطلاعات مختلفی از دو گوشی موتورولا که موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور نام دارند، فاش شده است و حالا WinFuture مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند را به همراه تصاویر جدید منتشر کرده است.

براساس گزارش GSMArena، موتو جی ۳۰ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز شده است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم  و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مو‌تو جی ۳۰ با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

موتو جی ۳۰

قبلا شایع شده بود که موتو جی ۳۰ دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار آن، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته است. براساس شایعات جدید، موتو جی ۳۰ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین اولتراواید آن ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی موتورولا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و حسگر اثر انگشت در پشت آن قرار گرفته است. موتو جی ۳۰ از NFC، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و هدفون USB-C بهره می‌برد.

با توجه به شایعات، موتو ای ۷ پاور از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن روی ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند روی قاب پشتی قرار دارد و در کنار آن دو دوربین پشت و فلش LED دیده می‌شود. موتو ای ۷ پاور از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

موتو ای ۷۷ پاور

طبق شایعات جدید، موتو ای ۷ پاور به تراشه Helio G25 مجهز شده است و با اندروید ۱۰، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته گفته می‌شود این گوشی مدلی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. از ویژگی‌های موتو ای ۷ پاور می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد. براساس شایعات،این گوشی با قیمت ۱۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.

اگر شایعات صحت داشته باشند، موتورولا موتو ای ۷ پاور از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و در رنگ‌های آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات