مشخصات کلیدی شیائومی می ۱۰ و مدل‌ ۲۰۲۱ ردمی کی ۴۰ فاش شد

یک‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
در مشخصات فاش‌شده از شیائومی می ۱۰ و مدل ۲۰۲۱ ‌شیائومی ردمی کی ۴۰، به ظرفیت باتری و ابعاد صفحه‌نمایش آن‌ها اشاره شده است.
تبلیغات

امروز مشخصات سخت‌افزاری شیائومی می ۱۰ اولترا و مدل ۲۰۲۱ ردمی کی ۴۰ در وب‌سایت TENNA فهرست شد. در این اطلاعات با ظرفیت باتری، مدل سیستم‌عامل و ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی‌ها آشنا می‌شویم.

به گزارش GSMArena، مدل ۲۰۲۱ شیائومی ردمی کی ۴۰ در دو نسخه ساخته می‌شود که به ترتیب با شماره مدل M2012K11AC و M2012K11C راهی بازار می‌شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OMOLED خواهند داشت، حسگر اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است و ظرفیت باتری هر دو ۴۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این دو گوشی در ابعاد ۱۶۳٫۷ در ۷۶٫۴ در ۷٫۸ میلی‌متر ساخته شده‌اند و با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شوند.

مدل ۲۰۲۱ شیائومی می ۱۰ با شماره M2102J2SC شناخته می‌شود که دقیقا برای شیائومی می ۱۰ اولترا هم استفاده شده بود؛ پس احتمالا با مدل جدیدی از می ۱۰ اولترا مواجه خواهیم بود. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED دارد و از باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. می ۱۰ جدید کمی از مدل قبلی باریک و کوتاه‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات