پتنت گوشی ویوو با نمایشگر تاشو به‌سمت بیرون ثبت شد

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویوو پتنت گوشی جدیدی ثبت کرده که فرم‌فاکتورش تاشو و طراحی آن آینده‌نگرانه است. طبق این پتنت، گوشی جدید ویوو پنج دوربین دارد.
تبلیغات

دوران گوشی‌های تاشدنی مدتی است که رسما آغاز شده و هرچه زمان می‌گذرد، شرکت‌های فعال در صنعت گوشی ایده‌های جدیدی برای حضور در بازار دستگاه‌های تاشدنی ارائه می‌دهند. جدیدترین سرنخ از آینده‌ی احتمالی بازار تاشدنی‌ها اخیرا از پتنت جدیدی به‌دست آمده که ویوو ثبت کرده است. پتنت جدید ویوو دستگاهی را نشان می‌دهد که مثل مدل برعکس Motorola StarTAC است؛ یعنی لولایی در بخش پایینی به‌سمت بیرون دارد و صفحه‌نمایشش به پنل پشتی هم گسترش می‌یابد.

براساس گزارش GSMArena،‌ پتنت جدید ویوو در وب‌سایت CNIPA (اداره‌ی ملی مالکیت معنوی چین) دیده شده است و دستگاه تاشدنی این شرکت را از تمامی زوایا به‌تصویر می‌کشد. از قرار معلوم، ویوو قصد دارد پنج دوربین به‌ شکل X در پنل پشتی گوشی‌اش قرار دهد که یکی از آن‌ها لنز پریسکوپی خواهد داشت. البته فضایی مجزا برای فلاش LED نیز در نظر گرفته شده است و این چراغ LED مثل چراغ LED گوشی Vivo X50 Pro به‌نظر می‌رسد. 

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید

پتنت کردن این طراحی غیرمعمول برای دستگاهی تاشدنی بدین‌معنی نیست که ویوو تولید دستگاه را آغاز کرده و به عرضه‌ی مدل تجاری آن نزدیک شده است. شرکت‌های تولیدکننده‌ی موبایل همواره روی تنوع بسیاری از طراحی‌ها آزمایش انجام می‌دهند که تعداد کمی از آن‌ها به محصولی نهایی تبدیل می‌شوند و در بازار دردسترس قرار می‌گیرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات