فروش خانواده گلکسی S21 در کره ۳۰ درصد بیشتر از نسل گذشته است

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سران شرکت سامسونگ اطلاعات جالبی ازجمله مقایسه‌ی فروش سری گلکسی اس 21 با نسل پیشین در کره جنوبی را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.
تبلیغات

از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۱ مدتی می‌گذرد؛ محصولاتی که انتظارات فراوانی از موفقیت آن‌ها در بازار کره جنوبی و جهانی می‌رود. حال، سایت خبری Sammobile با انتشار گزارشی از فروش مطلوب پرچم‌داران سامسونگ در کشور کره جنوبی خبر می‌دهد.

سران سامسونگ مدعی شده‌اند که سری گلکسی اس ۲۱ در بازه‌ی یازده روزه از زمان عرضه (۲۹ ژانویه تا ۸ فوریه) توانسته‌اند درمقایسه‌با سری گلکسی اس ۲۰ حدود ۳۰ درصد فروش بیشتری در کره جنوبی داشته باشند. چنین امری نشان می‌دهد که حداقل در کشور کره جنوبی، کاربران رضایت بیشتری از سری گلکسی ۲۱ در مقایسه با پرچم‌داران سال ۲۰۲۰ سامسونگ داشته‌اند.

سامسونگ می‌گوید در میان محصولات سری گلکسی اس ۲۱ نسخه‌‌ی عادی بیشترین فروش را داشته است. از تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده در بازه‌ی زمانی ۱۱ روزه، ۴۰ درصد به گلکسی اس ۲۱ تعلق دارد و در ادامه ۳۶ درصد به گلکسی اس ۲۱ اولترا و ۲۴ درصد نیز به گلکسی اس ۲۱ پلاس متعلق است.

متاسفانه آمارها شامل تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده نمی‌شود و به‌صورت درصدی به مقایسه‌ی فروش سری گلکسی اس ۲۱ با سری گلکسی اس ۲۰ پرداخته شده است. بااین‌حال، طی گزارش سران سامسونگ، اطلاعات جالبی نیز در اختیارمان قرار گرفته که اشاره دارد کاربران بین رنگ‌بندی‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۱ بیشتر به انتخاب رنگ‌های مشکی و بنفش تمایل نشان داده‌اند.

اخبار مرتبط با فروش مطلوب سری گلکسی اس ۲۱ در کره جنوبی در حالی منتشر شده است که چندی پیش خبری در مورد فروش بسیار خوب پرچم‌داران سامسونگ در بریتانیا فضای مجازی را پر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات