نوکیا 3.4 و 5.4 به‌صورت رسمی در هند رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
HMD Global در کنار معرفی دو گوشی هوشمند نوکیا 3.4 و 5.4 هدست واقعا بی‌سیم ارزان‌قیمتی به نام پاور ایرباد لایت نیز معرفی کرد.
تبلیغات

مدتی است اخبار و شایعات فراوانی در مورد محصولات نوکیا به نام‌های نوکیا ۳.۴ و ۵.۴ در فضای مجازی به چشم می‌خورد. حال GSMArena گزارشی منتشر کرده است که دو محصول ذکرشده همراه‌با هدست واقعا بی‌سیمی به نام پاور ایرباد لایت در هند معرفی شده‌اند.

نوکیا ۳.۴ در تنها یک ظرفیت با مشخصات ۴ گیگابایت حافظه‌ٔ رم و ۶۴ گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی روانه بازار می‌شود و از برچسب قیمتی معادل ۱۶۵ دلار برخوردار است. علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ فوریه (۲ اسفند) نوکیا ۳.۴ را در سه رنگ‌ از فروشگاه‌های بزرگ مانند آمازون یا از وب‌سایت رسمی شعبهٔ هند نوکیا خریداری کنند.

نوکیا ۵.۴ که همراه‌با نوکیا ۳.۴ معرفی شده است، ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) در دو ظرفیت عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند نوکیا ۵.۴ را در دو رنگ مختلف و ظرفیت‌های ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۱۹۰ دلار یا ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۲۱۰ دلار خریداری کنند.

مشخصات سخت‌افزاری نوکیا ۳.۴

  • تراشهٔ اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام
  • صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی با پنل LCD و رزولوشن +HD
  • باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق
نمای پشت و جلو نوکیا 3.4

مشخصات سخت‌افزاری نوکیا ۵.۴

  • تراشهٔ اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام
  • صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی با پنل LCD و رزولوشن +HD
  • باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • ماژول دوربین چهار‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق
نمای پشت و جلو نوکیا 5.4

در کنار نوکیا ۳.۴ و ۵.۴ هدست واقعا بی‌سیم پاور ایرباد لایت نیز معرفی شد که قیمتی معادل ۵۰ دلار دارد و می‌توان آن را در یکی از دو رنگ سیاه و سفید خریداری کرد. از ویژگی‌های ایرباد جدید نوکیا می‌توان به برخورداری از گواهی IPX7 اشاره کرد که به‌معنی برخورداری ایرباد از پوشش دافع آب است.

هدست پاور ایرباد لایت

پاور ایرباد لایت از درایو ۶ میلی‌متری برخوردار است و باتری با ظرفیت ۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که به گفتهٔ HMD Global، به کاربر اجازه می‌دهد به‌صورت مداوم ۵ ساعت موسیقی با هر بار شارژ کامل ایرباد گوش بدهد. در کنار ایرباد، قاب شارژ ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند به اندازهٔ ۳۰ ساعت گوش دادن به موسیقی، ایرباد را شارژ کند.

برخورداری از بدنهٔ لمسی برای صدور فرامین مختلف و سازگاری با بلوتوث ۵ ازجمله ویژگی‌های پاور ایرباد لایت است.

نظرتان در مورد محصولات جدید نوکیا چیست؟ آیا از دیدگاه شما ارزش خرید دارند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات