گوشی بلک ‌شارک با صفحه‌نمایش +Full HD و ۱۲ گیگابایت رم در گوگل پلی کنسول دیده شد

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات، بلک ‌شارت ۴ پرو با ۱۲ گیگابایت رم، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۲۰ وات راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

هفته گذشته مدل جدیدی از گوشی‌ بلک‌شارک که با اسم رمز Kaiser و شماره مدل KSR-A0 در حال ساخت است، در گوگل پلی کنسول دیده شد. این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش +Full HD مجهز بود و ۸ گیگابایت رم داشت. طبق شایعات، این گوشی به ‌احتمال زیاد بلک‌شارک ۴ خواهد بود؛ اما امروز مدل دیگری از این گوشی در گوگل پلی کنسول دیده شد که با اسم رمز Penrose و شماره مدل PRS-A0 در حال ساخت است.

مشخصات گوشی بلک شارک ۴ پرو

به گزارش GSMArena، احتمال می‌رود که Penrose همان بلک‌شارک ۴ پرو باشد. این گوشی به اندروید ۱۱ مجهز شده است و ۱۲ گیگابایت رم دارد. همچنین مشخص شده است که صفحه‌نمایش +Full HD برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در اطلاعات منتشرشده در مورد این گوشی به تراشه SM8250 اشاره می‌شود که به ‌احتمال زیاد، اسنپ‌دراگون ۸۶۵ است؛ اما بعید به نظر می‌رسد که بلک‌شارک ۴ پرو واقعا با این تراشه قدیمی راهی بازار شود.

اطلاعاتی که در گوگل پلی کنسول منتشر شده‌اند، به محل قرار گرفتن دوربین سلفی گوشی PRS-A0 هم اشاره دارند. دوربین سلفی این گوشی در وسط صفحه‌نمایش و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا روی لبه‌های سمت چپ و راست قرار گرفته‌اند.

هنوز مشخص نیست گوشی PRS-A0 با داشتن صفحه‌نمایش +Full HD، بلک‌شارک ۴ پرو خواهد بود یا خیر. بلک‌شارک ۳ پرو صفحه‌نمایشی با وضوح +QHD داشت.

دو گوشی PRS-A0 و KSR-A0 صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۲۰ وات دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات