شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شایعات به این موضوع اشاره دارند که شیائومی می ۱۱ پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر ۱۲۰ وات مجهز شده است.
تبلیغات

گزار‌ش‌های قبلی به وجود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در شیائومی می ۱۱ پرو اشاره داشتند؛ اما براساس شایعات جدید، این پرچم‌دار شیائومی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد.

به گزارش GSMArena، طبق اطلاعاتی که در Weibo قرار گرفته‌اند، باتری شیائومی می ۱۱ پرو به دو قسمت تقسیم شده است. این ویژگی باعث شارژ بسیار سریع می‌شود و جدیدترین مدل آزمایشی این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره دارند که شیائومی می ۱۱ پرو از شارژر ۱۲۰ وات بهره می‌برد که قبلا با شیائومی می ۱۰ اولترا همراه شده بود. امیدواریم در طول روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی بشنویم. هنوز نمی‌دانیم شیائومی این گوشی هوشمند را کی معرفی خواهد کرد.

شیائومی ماه گذشته می ۱۱ را به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ معرفی کرد. این گوشی به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و شارژر ۵۵ وات دارد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری شیائومی می ۱۱ می‌توانیم به ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم. قیمت گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ پرو ۶۱۲ دلار در بازار چین خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات