احتمال احیای گوشی‌های کامپکت سونی برای طرفداران گوشی‌ کوچک

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
انتشار تصویر منتسب به یک مدل اکسپریا کامپکت سونی، احتمال ساخت دوباره‌ی گوشی کوچک توسط این شرکت را افزایش داده است.
تبلیغات

حساب کاربری وان‌لیکس در توییتر تصویری منتشر کرده است که به ادعای او، نشان می‌دهد سونی به ساخت گوشی کامپکت فکر می‌کند. این شرکت تولید گوشی‌ کامپکت را با اکسپریا XZ2 در سال ۲۰۱۸ پایان داد. به گزارش Engadget و براساس تصویر منتشرشده، گوشی کامپکت احتمالی سونی اندکی بزرگ‌تر از مدل قبلی است و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دارد و ابعاد کوچک آن می‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

هنوز درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیزی نمی‌دانیم؛ اما این احتمال وجود دارد که دو دوربین پشت داشته باشد که یکی از آن‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است. بعید نیست دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در اکسپریا کامپکت مشاهده کنیم. احتمال وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم در این گوشی وجود دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی اکسپریا کامپکت مانند اکثر گوشی‌های سونی با دکمه پاور ترکیب شده است.

درباره تاریخ عرضه این گوشی کوچک چیزی نمی‌دانیم؛ اما سونی گوشی‌های خود را در ماه فوریه معرفی و در فصل بهار راهی بازار می‌کند.

البته بازار گوشی‌ کوچک چندان وسیع نیست و براساس آمار، آیفون ۱۲ مینی تنها ۶ درصد فروش آیفون‌‌ ۱۲ را به خود اختصاص داده است. شاید سونی مخاطب بیشتری داشته باشد و بتواند افراد بیشتری را به سمت گوشی کوچک خود جذب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات