Ulefone گوشی مقاوم مجهز به تراشه Dimensity 1200 معرفی می‌کند

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Ulefone به‌زودی گوشی مقاومی با نام Armor 12 معرفی خواهد کرد که از تراشه‌ی جدید Dimensity 1200 مدیاتک نیز بهره خواهد برد.
تبلیغات

نام Ulefone از چندی پیش به‌دلیل شباهت گوشی‌های صاایران به محصولات این شرکت بین کاربران ایرانی مشهور شده است. براساس گزارش منتشر‌ شده توسط GSMArena این شرکت چینی نه‌چندان نام‌و‌آشنا در نظر دارد محصولی با بدنه‌ی بسیار مقاوم در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰) عرضه کند که Armor 12 نام دارد؛ این گوشی به لطف تجهیز به تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 مدیاتک در کنار حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قدرتمندترین گوشی Ulefone تا به‌امروز خواهد بود.

مشخصات فنی Ulefone Armor ۱۲ ۵G

تراشه قدرتمند Dimensity 1200 می‌تواند به شبکه همراه 5G متصل شود تا کاربران قادر به دستیابی به سرعت دانلود حداکثر ۴/۷ گیگابیت‌بر‌ثانیه باشند. حداکثر فرکانس کاری هسته پردازشی Cortex-A78 نیز به ۲/۶ گیگاهرتز می‌رسد. Armor 12 با استفاده از این تراشه سریع‌تر از اولین تلفن 5G این شرکت، Armor 10 5G خواهد بود. مدل Armor 10 از تراشه Dimensity 800 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

حدود پنج ماه تا زمان معرفی رسمی گوشی جدید Ulefone باقی مانده است، اما انتظار می‌رود که تا آن زمان جزییات و اخبار بیشتری درباره محصول جدید و خاص این شرکت انتشار پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات