قیمت و زمان عرضه گوشی های سری گلکسی اس 21 سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در همایش گلکسی آنپکد، سه گوشی جدید رونمایی کرد. قیمت گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ چقدر است و این دستگاه‌ها کِی به بازار می‌آیند؟
تبلیغات

گوشی‌های سری گلکسی اس حدودا یک دهه است که در میان ما حضور دارند و نسل‌به‌نسل پیشرفت‌هایی محسوس تجربه کرده‌اند. سامسونگ ساعاتی پیش در مراسم گلکسی آنپکد، جدیدترین نسل از گوشی‌های سری گلکسی اس را در قالب سه دستگاه  معرفی کرد: گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Samsung Galaxy S21 Ultra)

مهم‌ترین گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا است. اس ۲۱ اولترا قابلیت‌هایی دارد که پیش‌تر نمونه‌ی آن‌ها را در گوشی‌های سری گلکسی اس ندیده بودیم. مهم‌ترین تغییرات اعمال‌شده در گلکسی اس ۲۱ اولترا به دوربین و نمایشگر مربوط هستند. سامسونگ اعلام کرده است گوشی‌های جدیدش در بازارهای آمریکا و چین و کره‌جنوبی به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و در بازارهای دیگر به پردازنده‌ی اکسینوس 2100 مجهز خواهند بود. 

سامسونگ در مراسم امشب اعلام کرد قصد دارد مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۱ را با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۱ پلاس را با قیمت ۹۹۹ دلار و مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۱ اولترا را با قیمت ۱،۱۹۹ دلار به بازار عرضه کند. تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا برای ۲۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) تعیین شده است. 

-

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گلکسی اس ۲۱ اولترا

قیمت مدل پایه

۷۹۹ دلار

۹۹۹ دلار

۱،۱۹۹ دلار

تاریخ عرضه به بازار

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

شما می‌توانید پس از عرضه این محصول در کشورمان قیمت روز گوشی های مذکور را در بخش محصولات زومیت مشاهده کرده و از ارزان ترین فروشنده آن‌ها را خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات