رندرهای تبلیغاتی رسمی گلکسی اس 21 فاش شد

یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی باقی‌مانده تا مراسم آنپکد سامسونگ برای رونمایی گلکسی اس ۲۱، رندرهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های این خانواده فاش شده است.
تبلیغات

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ قرار است ۱۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۵ دی ۱۳۹۹) در مراسم آنپکد رونمایی شوند. درحالی‌که این گوشی‌ها هنوز رونمایی نشده‌اند، به‌غیر از قیمت و تاریخ عرضه به بازار، عملا نکته‌ای وجود ندارد که درباره‌ی آن‌ها ندانیم. حتی افشاگران رندرهای مطبوعاتی گلکسی اس ۲۱ را نیز به ما نشان داده‌اند تا طراحی نهایی دستگاه را بشناسیم.

در همین زمینه و در فاصله‌ی باقی‌مانده به رونمایی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، رندرهای رسمی تبلیغاتی این محصولات فاش شده‌اند. در این رندرها همان طراحی به‌نمایش‌درآمده در رندرهای پیشین را شاهد هستیم.

رندر تبلیغاتی رسمی فاش شده خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ رنگ بنفش و مشکی

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Samsung Galaxy S21 Ultra) همگی به صفحه‌نمایش حفره‌دار به‌منظور میزبانی از دوربین سلفی مجهزند. مدل‌های عادی و پلاس گلکسی اس ۲۱ در پنل پشتی خود از مجموعه‌دوربین سه‌گانه و مدل اولترا از دوربین چهارگانه میزبانی می‌کنند (دایره‌ی پنجم پنل پشتی میزبان واحد فوکوس لیزری است). 

نمایشگر و پنل پشتی خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ در رندر تبلیغاتی رسمی فاش شده

طبق اطلاعات فاش‌شده، در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اکسینوس ۲۱۰۰ استفاده خواهد شد. سامسونگ گفته است دو روز پیش از رونمایی رسمی گلکسی اس ۲۱، مراسمی با عنوان Exynos On برگزار و اکسینوس ۲۱۰۰ را معرفی می‌کند. درصورت تمایل می‌توانید مشخصات فنی کامل گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ و نخستین تیز ویدئویی این گوشی‌ها را مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات