قوی‌ترین گوشی‌های رده‌بالا و میان‌ رده دسامبر ۲۰۲۰ از دیدگاه AnTuTu

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
AnTuTu لیست قوی‌ترین گوشی‌های رده‌بالا و میان‌‌رده ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. در این لیست شرکت‌های شیائومی و هواوی بیشترین تعداد گوشی را دارند.
تبلیغات

به گزارش GSM‌Arena، وب‌سایت AnTuTu جدیدترین لیست ماهانه قوی‌ترین گوشی‌های رده‌بالا و میان‌رده را منتشر کرده است. این لیست قوی‌ترین گوشی‌های رده‌بالا و میان‌رده ماه دسامبر را مشخص می‌کند و اطلاعات آن از تاریخ ۱ تا ۳۰ دسامبر جمع‌آوری شده‌اند.

فوی ترین گوشی رده بالا در ماه دسامبر

در لیست ماه دسامبر، شیائومی Mi 11 به‌عنوان قوی‌ترین گوشی موجود شناخته شده و بالاتر از +Mate 40 Pro و Mate 40 Pro هواوی قرار گرفته است؛ دلیل این اتفاق استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در می ۱۱ است. میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ پرو از تراشه کرین ۹۰۰۰ بهره می‌برند.

با نگاهی به لیست AnTuTu متوجه می‌شوید که هیچ محصولی با تراشه اگزینوس جزو ۱۰ گوشی برتر قرار نگرفته است. در لیست گوشی‌های قوی بازار در ماه دسامبر تنها نام شیائومی، هواوی و ویوو دیده می‌شود.

قوی‌ ترین گوشی میان رده ماه دسامبر

لیست گوشی‌های میان‌رده برتر هم توسط AnTuTu منتشر شده است و هشت گوشی هوشمندی اول آن متعلق به شیائومی، هواوی و آنر هستند. در جایگاه نهم نام اوپو دیده می‌شود و در جایگاه دهم ریلمی قرار دارد. قوی‌ترین گوشی میان‌رده بازار، شیائومی ردمی ۱۰ ایکس 5G با تراشه دیمنسیتی ۸۲۰  است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. پس از آن، نوا ۷ پرو با تراشه کرین ۹۸۵ قرار گرفته است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات