شیائومی ردمی نوت ۹ تی در آمازون آلمان فهرست شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی قصد دارد در روز ۸ ژانویه (۱۹ دی‌ماه)، ردمی نوت ۹ تی را معرفی کند. این گوشی میان‌رده از فناوری ارتباطی 5G برخوردار است.
تبلیغات

 شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی ردمی نوت ۹ تی منتشر نکرده ؛ اما به گزارش AndroidAuthority، آمازون آلمان مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این گوشی را فهرست کرده است. با دیدن این مشخصات می‌توانیم بگوییم ردمی نوت ۹ تی دقیقاً همان ردمی نوت ۹ مدل 5G است که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ در کشور چین عرضه شد.

ردمی نوت ۹ تی به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰ یو مجهز شده است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی +FullHD بهره می‌برد که دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی ردمی نوت ۹ تی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و باتری گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. ردمی نوت ۹ تی با شارژر ۱۸ وات عرضه می‌شود و قرار است در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود که ۴ گیگابایت رم دارند.

آمازون آلمان به این موضوع اشاره کرده است که ردمی نوت ۹ تی با قیمت ۲۲۹٫۹۰ یورو (۲۸۲ دلار) راهی بازار می‌شود. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۶۹٫۹۰ یورو (۳۳۰ دلار) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ردمی نوت ۹ تی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی‌های میان‌رده 5G در اروپا خواهد بود و می‌تواند با ریلمی ۷ مدل 5G رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات