شایعه: تنها گلکسی اس ۲۱ اولترا از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند و تنها گلکسی اس ۲۱ اولترا این ویژگی را دارد.
تبلیغات

به گزارش GSMArena؛ چند هفته پیش مشخصات گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس فاش شد و مشخص شد که خبری از درگاه کارت حافظه روی این گوشی‌ها نیست. امروز حساب کاربری Raland Quandt در توییتر به این موضوع اشاره کرد که تنها گلکسی اس ۲۱ اولترا از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. البته این حساب کاربری اعلام کرده است که این اطلاعات تنها مربوط به مدل‌هایی می‌شود که در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد و شاید این اتفاق برای مدل‌های دیگر که در سایر کشورها عرضه می‌شوند، رخ ندهد.

در قسمت دیگری از اطلاعات فاش‌شده به این موضوع اشاره شده است که گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی مدل‌های دیگری با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار خواهند شد.

About them Micro SD memory card slots on the Samsung Galaxy S21 series:S21: nopeS21+: nopeS21 Ultra: YES!Disclaimer: this is from 2 different sources, but still not from an official spec sheet. I'd give this info a 9/10 confidence rating though.— Roland Quandt (@rquandt) January 4, ۲۰۲۱

گقته می‌شود مدل‌های پایه گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا با قیمت‌های ۸۵۰، ۱۰۴۹ و ۱۴۰۰ یورو راهی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات