آپدیت اندروید 11 برای شیائومی می A3 باعث خرابی آن می‌شود

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
کاربران گزارش داده‌اند که پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ روی شیائومی می A3 به مشکل خورده و دیگر نمی‌توانند دستگاه را روشن کنند.
تبلیغات

شیائومی می A3 یکی از محصولات اقتصادی شرکت چینی محسوب می‌شود که البته توانسته به محبوبیت بسیاری در بازارهای روبه‌رشد مانند هند و چین کسب کند. محصول مقرون‌ به‌‌صرفه شیائومی ابتدا با سیستم‌عامل اندروید پای به بازار عرضه شد؛ اما در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۱ برای آن منتشر شده است.

با وجود اینکه انتشار آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل برای محصولات اقتصادی خبر خوشحال‌کننده تلقی می‌شود؛ اما بسیاری از کاربران شیائومی می A3 در فضای مجازی به شعبه‌های مختلف شیائومی گزارش داده‌اند پس از نصب آپدیت جدید با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند.

رسانه AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده که طی آن به مشکلات پیش‌آمده برای کاربران پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ روی شیائومی می A3 می‌پردازد. به‌گفته‌ی کاربران، گوشی هوشمندشان پس از نصب آپدیت دیگر روشن نمی‌شود و حتی در زمان اتصال شارژر نیز واکنشی نشان نمی‌دهد.

شیائومی می A3

برخی دیگر از کاربران نیز در حساب توییتر یا در ردیت گفته‌اند که دستگاه حتی اجازه دسترسی به بخش بوت‌لودر را نیز نمی‌دهد و امکان اتصال آن با رایانه شخصی نیز وجود ندارد. متاسفانه هنوز علت مشکلات به‌وجود آمده مشخص نشده است؛ اما کاربران مدعی هستند که پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی می A3 با مشکلات ذکرشده مواجه شده است.

به همین علت اگر دارنده گوشی هوشمند شیائومی می A3 هستید، بهتر است تا زمان برطرف شدن مشکلات پیش‌آمده و واکنش رسمی شرکت شیائومی صبر کنید. در گذشته نیز شیائومی می A3 با دریافت آپدیت‌ها به مشکل برخورده بود؛ برای مثال می‌توان به زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۰ روی شیائومی می A3 اشاره کرد.

گوشی هوشمند شرکت چینی با دریافت اندروید ۱۰ به برخی مشکلات ازجمله از کار افتادن حسگر اسکنر اثرانگشت مواجه شد؛ اما موارد اشاره شده به بزرگی مشکلات اخیر نمی‌رسد. طبق گفته‌ی صاحبان شیائومی می A3 نصب آپدیت اندروید ۱۱ باعث می‌شود که دیگر نتوان از گوشی هوشمند استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات