تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۱ پلاس را ببینید

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه افشای اطلاعات درباره‌ی سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ، روز گذشته تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۱ پلاس فاش شد.
تبلیغات

دیگر چیزی نیست که از سری گلکسی‌ S21 ندانیم. این گوشی‌های در سه مدل ساخته می‌شوند و به‌زودی راهی بازار خواهند شد. روز گذشته تصاویر واقعی گلکسی اس ۲۱ پلاس در Gsmarena منتشر شد که نشان می‌دهد فردی آن را در اختیار دارد و به‌راحتی از آن استفاده می‌کند. این تصاویر مربوط به مدل بنفش‌رنگ این گوشی می‌شود.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

سری گلکسی اس ۲۱ قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۱ رسما معرفی شوند. این گوشی‌ها در اکثر کشورها با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار می‌شود و تنها در آمریکا و کره جنوبی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ مجهز می‌‌شوند. گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچ و ۶٫۷ اینچی  AMOLED با وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۰۰۰ و ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با دیافراگم f/2.0 برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است. این گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس ۸ گیگابایت رم خواهند داشت.

گلکسی اس ۲۱ پلاس بنفش

گلکسی S21 اولترا صفحه نمایشی از نوع Dynamic AMOLED در اندازه ۶٫۸ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این صفحه‌نمایش از وضوح تصویر +QHD برخوردار است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این مدل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از نسل دوم دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند. دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هم برای گلکسی اس ۲۱ اولترا در نظر گرفته شده است و از S Pen پشتیبانی می‌کند.

قاب پشت گلکسی اس ۲۱ پلاس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات