آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی A50 و A90 سامسونگ منتشر شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی One UI 2.5 سامسونگ برای گلکسی A50 و A90 در کشورهای هند، کره جنوبی و سریلانکا منتشر شد.
تبلیغات

تقریبا چند ماهی از معرفی نسخه ۲.۵ رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI می‌گذرد و حال به نظر می‌رسد بعد از سری پرچم‌دار گلکسی اس ۲۰ نوبت به محصولات میان‌رده و میان‌رده پریمیوم رسیده است تا جدیدترین امکانات نرم‌افزاری One UI 2.5 را تجربه کنند.

طبق گزارش‌های منتشرشده در فضای مجازی، دو محصول میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A50 و A90 مدل 5G آپدیت نرم‌افزاری One UI 2.5 را دریافت کرده‌اند. انتشار آپدیت در حال حاضر آزمایشی است؛ به‌نحوی‌که به‌روزرسانی برای گلکسی A50 فقط در هند و سریلانکا منتشر می‌شود و برای گلکسی A90 مدل 5G تنها کاربران کره جنوبی قادر به دریافت به‌روزرسانی جدید هستند.

این اقدامی کاملا منطقی است. انتشار آپدیت‌ اصولا به‌صورت منطقه‌ای صورت می‌گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، دستگاه‌های کمتری در معرض خطر قرار بگیرند. از امکاناتی که کاربران پس از نصب به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، می‌توان به پشتیبانی دستگاه به‌صورت بی‌سیم از DeX، حالت جدید پرو برای فیلم‌برداری، امکان استفاده از استیکرهای Bitmoji در حالت صفحه‌ی همیشه ‌روشن، اشتراک‌گذاری مکان جغرافیایی و تماس درخواست کمک (SOS)، بهبود کیبورد سامسونگ و موارد دیگر اشاره کرد.

در کنار موارد ذکرشده، آخرین بسته‌های امنیتی به گلکسی A50 و A90 اضافه می‌شوند که شامل پچ‌های امنیتی تا ماه دسامبر ۲۰۲۰ هستند. انتظار می‌رود به‌زودی آپدیت جدید برای مناطق بیشتری در دنیا قابل دسترس باشد. به ‌گفته‌ی کاربران، این آپدیت حجمی در حدود ۱٫۲ گیگابایت دارد.

اگر به‌صورت خودکار اعلان دانلود و نصب آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی از قسمت تنظیمات، گزینه آپدیت نرم‌افزاری را بررسی و در صورت انتشار، آپدیت جدید را نصب کنید. از آخرین محصولاتی که به‌روزرسانی One UI 2.5 را دریافت کرده‌اند می‌توان به گلکسی A51 و A71 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات