ویدئو بررسی گلکسی S21 پلاس در یک کانال یوتیوب منتشر شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کانالی در یوتیوب ویدئو بررسی گلکسی اس ۲۱ پلاس را منتشر کرده است. در این ویدئو گوشی جدید سامسونگ را از زوایای مختلف می‌بینیم.
تبلیغات

چند سال است عادت کرده‌ایم اطلاعات و رندرهای گوشی‌های هوشمند را پیش از معرفی رسمی آن‌ها ببینیم و این اتفاق برای جدیدترین نسل از گوشی‌های سری گلکسی اس که ظاهرا با نام خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱ شناخته می‌شوند تکرار شده است.

افشاگران نه‌تنها مشخصات فنی را فاش کرده‌اند بلکه سراغ رندرهای مطبوعاتی نیز رفته‌اند و در جدیدترین قسمت از این سریالِ به‌ظاهر بی‌پایان، شاهد انتشار ویدئوی گلکسی اس ۲۱ پلاس (Samsung Galaxy S21 Plus) در دنیای واقعی هستیم.

ویدئوی جدیدی که در یوتیوب فاش شده است، فردی را مشغول بررسی گلکسی اس ۲۱ نشان می‌دهد. ویدئوی پنج دقیقه‌ای موردبحث متعلق‌به کانال یوتیوب Random Stuff 2 است. این کانال ۳۰۰ هزار نفری سابقه‌ی فاش کردن اطلاعات دیگری را هم از گوشی‌های جدید سامسونگ دارد. 

تماشای ویدئو در یوتیوب

ویدئوی Random Stuff 2 مهر تأییدی بر ادعاهای افشاگران و همچنین رندرهای فاش‌شده می‌زند و نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۱ پلاس میزان حاشیه‌ی بسیار اندکی در اطراف صفحه‌نمایش خود است و در بالای صفحه‌نمایش آن حفره‌ای برای دوربین سلفی دیده می‌شود. در این ویدئو همچنین می‌بینیم که حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای و سیستم تشخیص چهره‌ی گلکسی اس ۲۱ پلاس به‌خوبی کار می‌کند.

در زمینه‌ی مشخصات فنی، ویدئو فاش می‌کند پنل پشتی گلکسی اس ۲۱ پلاس میزبان یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. این مجموعه‌دوربین بزرگ‌نمایی سه برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) را ارائه می‌دهد. ویدئوی Random Stuff 2 نمونه‌عکس گلکسی اس ۲۱ پلاس را نیز در خود دارد. 

مطابق آنچه ویدئوی فاش‌شده ادعا می‌کند، گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای هشت گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود. همچنین گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام خواهد بود.

فردی که در ویدئوی فاش‌شده گلکسی اس ۲۱ را در دست دارد می‌گوید این ویدئو، «بررسی رسمی» محصول نیست، زیرا نرم‌افزار گوشی هنوز به‌طور کامل آماده نشده است. او می‌گوید گلکسی اس ۲۱ پلاس احتمالا بهترین گوشی سال آینده‌ی میلادی خواهد بود؛ ادعایی که برای صحت‌سنجی‌اش فعلا باید صبر کنیم.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی ویدئوی فاش‌شده از گلکسی اس ۲۱ پلاس دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات