نوکیا ۵.۴ با قیمت ۱۸۹ یورو معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوکیا ۵.۴ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز شده است، ۴ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.
تبلیغات

HMD Global نوکیا ۵.۴ را معرفی کرد. این گوشی نسبتا رده‌پایین به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز شده است، چهار دوربین پشت دارد و از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

 نوکیا ۵.۴ از صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی ال‌سی‌دی از نوع IPS بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش وضوح +HD پیش روی کاربران قرار می‌دهد و دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی این صفحه‌نمایش قرار گرفته است. حسگر در نظر گرفته‌شده برای دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی است.

نوکیا ۵.۴ بنفش

در پشت نوکیا ۵.۴ چهار دوربین دیده می‌شود؛ حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و در کنار آن یک حسگر اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق. حسگر اثر انگشت نوکیا ۵.۴ زیر دوربین قرار دارد.

نوکیا ۵.۴ آبی

در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲، چهار گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. نوکیا ۵.۴ در دو مدل راهی بازار می‌شود؛ یک مدل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته می‌توان حافظه داخلی را با کارت حافظه microSD ارتقا داد. گوشی جدید نوکیا با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود؛ اما گفته شده است که به اندروید ۱۱ هم ارتقا پیدا می‌کند. از دیگر مشخصات نوکیا ۵.۴ می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که با یک شارژر ۱۰ وات شارژ می‌شود.

گوشی نوکیا ۵.۴

نوکیا ۵.۴ در رنگ‌های بنفش و آبی با قیمت ۱۸۹ یورو در اروپا راهی بازار می‌شود. گفته شده است این گوشی به‌زودی در هند، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا و آسیا عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات