مشخصات دوربین اولتراواید سری گلکسی اس ۲۱ فاش شد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
به ادعای Ice Univers، دوربین اولتراواید گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ سامسونگ به فناوری Dual Pixel PDAF مجهز شده که زاویه دید آن‌ ۱۲۳ درجه است.
تبلیغات

امروز بخش دیگری از مشخصات سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ فاش شد. اطلاعات جدید مربوط به دوربین اولتراواید این گوشی‌ها است. به نظر می‌رسد که این دوربین می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و عکس‌های باکیفیتی ثبت کند.

به ادعای Ice Univers، افشاگر معتبر محصولات سامسونگ، هر سه مدل گلکسی اس ۲۱ به حسگر اولتراواید IMX563 مجهز شده‌اند. این حسگر از فناوری Dual Pixel PDAF بهره می‌برد و اندازه هر پیکسل آن ۱٫۴ میکرومتر و اندازه حسگر آن 1/2.55 اینچ است. مشخصات این حسگر تقریبا شبیه به حسگر گلکسی اس ۲۰ اولترا مدل 5G است.

به گفته‌ی Ice Univers، زاویه دید این حسگر ۱۲۳ درجه است؛ این مقدار برای گلکسی اس ۲۱ اولترا ۱۲۰ درجه است. از آنجایی که حسگر IMX563 از فناوری فوکوس خودکار بهره می‌برد، می‌توانیم بگوییم گلکسی اس ۲۱ سامسونگ قابلیت عکاسی ماکرو دارد. در حال حاضر اکثر سازندگان گوشی هوشمند در حسگر اولتراواید از فناوری فوکوس خودکار استفاده می‌کنند تا بتوان با گوشی عکس‌ ماکرو ثبت کرد. با این کار دیگر نیازی نیست از حسگر مجزا برای عکاسی ماکرو استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات