تصاویر واقعی شیائومی می ۱۱ با ماژول دوربین بزرگ فاش شد

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر واقعی منتشرشده از شیائومی می ۱۱، طراحی ماژول دوربین بزرگ آن را نمایان می‌کند.
تبلیغات

براساس اخبار منتشرشده، شیائومی در حال توسعه‌ی دو گوشی پرچم‌دار از خانواده‌ی «می» است که احتمالاً برای رقابت با گوشی‌های اندروید ۲۰۲۱، به‌زودی معرفی خواهند شد. حال تصاویر واقعی از می ۱۱ (Mi 11) منتشر شده است که دید خوبی به طراحی ماژول دوربین گوشی ارائه می‌دهد.

هفته‌ی گذشته تصاویر رندر می ۱۱ و می ۱۱ پرو منتشر شد که سطح پشتی و ماژول دوربین این گوشی‌ها را نشان می‌داد و در گذشته نیز تصاویری از پنل جلویی گوشی فاش شده بود. اکنون تصاویر جدید به‌نوعی مُهر تأییدی بر تصاویر گذشته است و ماژول دوربین دوگانه‌ به همراه یک حسگر کوچک (احتمالاً TOF) می ۱۱ را به‌صورت واقعی نمایان می‌کند.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی می ۱۱

تاکنون اطلاعات زیادی از می ۱۱ و می ۱۱ پرو منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود مدل پرو به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز با رزولوشن QHD پلاس مجهز خواهد شد و ماژول دوربین مستطیلی ‌شکل آن را چهار دوربین تشکل خواهد داد؛ از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی. البته باید به این نکته اشاره کرد که مشخصات دوربین پریسکوپی هنوز در هاله‌ای از ابهام است و متأسفانه تا بدین لحظه جزئیات دوربین مدل استاندارد نیز منتشر نشده است.

از مشخصات دیگر دو گوشی یادشده می‌توان به پشتیبانی از MEMC، بهبود AI HDR، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 اشاره کرد. می ۱۱ و می ۱۱ پرو برای تأمین انرژی به ترتیب به باتری دوگانه‌ی ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۴۹۷۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که احتمالاً هر دو به‌عنوان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شناخته خواهند شد. با توجه به اطلاعات منتشرشده در گواهی دیجیتال 3C، انتظار می‌رود هر دو گوشی با شارژر سریع ۵۵ وات‌ ساعتی راهی بازار شوند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر شیائومی می ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات