سری وان‌پلاس ۸ و وان پلاس نورد تا سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی خواهند شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس اعلام کرد که به‌روزرسانی امنیتی سری گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس نورد را تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داد.
تبلیغات

وان‌پلاس امروز مذت به‌روزرسانی سری گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس نورد را اعلام کرد؛ و این گوشی‌ها تا سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که عرضه به‌روزرسانی امنیتی برای دو گوشی وان پلاس نورد N10 و N100 تنها دو سالا ادامه خواهد داشت و در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. همچنین N10 و N100 تنها یک نسخه جدید اندروید دریافت می‌کنند و به اندروید ۱۱ مجهز می‌شوند.

وان پلاس اعلام کرد که وان‌پلاس ۸، وان‌پلاس ۸ پرو و وان‌پلاس ۸ مدل 5G تا ماه آوریل سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. هر سه ماه یک به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو منتشر می‌شود و به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی وان‌پلاس ۸ تی به‌صورت ماهانه است.

 وان‌پلاس درباره مدل‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ صحبت نکرده است و نمی‌دانیم عرضه به‌روزرسانی‌ برای آن‌ها تا کی ادامه دارد. البته این گوشی‌ها هم هر سه ماه یک ‌بار به‌روزرسانی می‌شوند. وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی اواخر سال ۲۰۱۹ آخرین به‌روزرسانی خود را دریافت کردند؛ درواقع این گوشی‌ها تا سه سال پس از عرضه به‌روزرسانی شدند. پشتیبانی از گوشی‌های وان پلاس ۵ و وان پلاس ۵ تی به‌زودی به پایان می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات