گوشی‌هایی که در سال ۲۰۲۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار خواهند ‌شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در سال ۲۰۲۱ اکثر شرکت‌های بزرگ سازنده موبایل در دنیا، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهند کرد.
تبلیغات

اسنپدراگون ۸۸۸ چند وقت پیش رسما معرفی شد؛ تراشه‌ای که قدرت گرافیکی بالایی دارد و در حوزه‌های عکاسی و یادگیری ماشینی خوب عمل می‌کند. شرکت‌های مختلفی اسنپدراگون ۸۸۸ را در محصولات رده‌بالا و پرچم‌دار خود به کار خواهند گرفت؛ اما چه گوشی‌هایی با این تراشه راهی بازار خواهند شد؟ در ادامه فهرستی از گوشی‌هایی که با این تراشه راهی بازار می‌شوند به شما ارائه می‌کنیم؛ البته در آینده تعداد این محصولات بیشتر خواهد شد.

ایسوس با ساخت گوشی‌های رده‌بالا کاملا آشنا است و قبلا از تراشه‌های سری ۸۰۰ روی گوشی‌های ROG Phone و ZenFone استفاده کرده. حالا تأیید شده است که ایسوس از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در ROG Phone استفاده خواهد کرد.

بلک ‌شارک

گوشی بلک ‌شارک برای بازی کردن مناسب است و مدتی پیش بلک ‌شارک ۳ و بلک ‌شارک ۳ پرو معرفی شدند. قطعا مدل جدید این گوشی با تراشه اسنپدراگون جدید راهی بازار خواهد شد. شیائومی تأیید کرده است که به‌زودی بلک ‌شارک جدیدی با اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار خواهد کرد. این گوشی رقیب اصلی ROG Phone خواهد بود.

ال‌جی

ال‌جی از جمله شرکت‌هایی است که در گوشی‌های پرچم‌دار از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. احتمال می‌رود این شرکت در سال ۲۰۲۱ از این تراشه روی گوشی‌‌های بیشتری استفاده کند. مدیران ال‌جی اعلام کرده‌اند در سال ۲۰۲۱ از این تراشه روی گوشی‌‌های جدید استفاده خواهند کرد. احتمال می‌رود ال‌جی وی ۷۰ با این تراشه عرضه شود.

موتورولا

موتورولا تأیید کرد که گوشی جدیدی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌کند. این گوشی در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد و به ‌احتمال زیاد عضو جدید خانواده موتو جی خواهد بود. موتورولا به این موضوع اشاره کرده است که سال ۲۰۲۱ سالگرد ۱۰ سالگی سری موتو جی خواهد بود و به همین دلیل گوشی جدیدی راهی بازار می‌کند که جدیدترین تراشه سری ۸۰۰ برخوردار باشد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی نداریم.

نوبیا

نوبیا یکی از زیرمجموعه‌های ZTE است. این شرکت گوشی‌‌های مخصوص بازی Red Magic را می‌سازد و از سخت‌افزار قدرتمندی روی این محصولات استفاده می‌کند. یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده است که در جدیدترین محصولات این شرکت از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد شد.

وان پلاس

وان‌پلاس اعلام کرده است که نیمه نخست سال ۲۰۲۱ محصول جدیدی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌کند. این گوشی به‌احتمال زیاد وان پلاس ۹ خواهد بود که از 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو

اوپو اعلام کرده است که Find X3 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. این گوشی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.

ریلمی

ریلمی بیشتر گوشی‌ اقتصادی راهی بازار می‌کند؛ اما با ساخت گوشی‌ پرچم‌دار هم آشنا است. این شرکت در طول سال‌های گذشته ریلمی ایکس ۲ پرو و ریلمی ایکس ۵۰ پرو را راهی بازار کرده است. حالا این شرکت اعلام کرده که ریلمی ریس را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار خواهد ‌کرد.

ویوو

ویوو به‌زودی گوشی جدیدی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار خواهد کرد. البته اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. ویوو گوشی‌های زیادی راهی بازار کرده است که مدل‌های جدید هرکدام آن‌ها می‌توانند با این تراشه راهی بازار شوند. این شرکت در سال ۲۰۲۰ سری Iqoo 5، Iqoo Neo 3، Nex 3S و X50 Pro Plus را با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار کرد.

شیائومی

شیائومی به ‌احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ گوشی می ۱۱ را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌کند. درواقع مدیران این شرکت در ویبو به این موضوع اشاره کردند که می ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. هنوز مشخص نیست این تلفن همراه هوشمند کی راهی بازار می‌شود.

سایر شرکت‌ها

قطعا در طول سال ۲۰۲۱ شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، گوگل و سونی هم گوشی‌های پرچم‌دار خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌کنند. بر اساس شایعات، سری گلکسی اس ۲۱ با این تراشه راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات