تصاویر رندر همه مدل‌های گلکسی اس ۲۱ منتشر شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
تصاویر  رندر باکیفیت گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ ما را با جزئیات آن‌ها بیشتر آشنا می‌کند.
تبلیغات

درحالی‌که نزدیک به یک ماه تا معرفی گلکسی اس ۲۱ باقی‌ مانده است، امروز تصاویر باکیفیتی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شد. این تصاویر که مربوط به رندر گوشی‌های جدید سامسونگ می‌شوند توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده‌اند.

گلکسی اس ۲۱ در رنگ‌ های مختلف

این اولین ‌باری نیست که تصاویر گلکسی اس ۲۱ فاش می‌شود. در طول ماه‌های گذشته بارها تصاویر مختلف این گوشی‌ها را مشاهده کرده بودیم؛ اما تصاویر جدید کیفیت بیشتری دارند و جزئیات را بهتر نشان می‌دهند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا چند تفاوت کلیدی با دو گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ دارد. هر دو طرف این گوشی از شیشه تشکیل شده و ماژول دوربین این گوشی میزبان چهار دوربین است. ماژول دوربین از فلش LED و حسگر ISOCell Vizion 3D ToF بهره می‌برد.

مدل خاکستری گلکسی اس ۲۱ اولترا

این گوشی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3 بهره می‌برد که حساسیت آن نسبت نور ۱۲ درصد بیشتر شده است. دوربین بعدی این گوشی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید برخوردار است و یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی برای زوم کردن دارد. دوربین سلفی این تلفن همراه هوشمند ۴۰ مگاپیکسلی است.

مدل مشکی گلکسی اس ۲۱ اولترا

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی برخوردار است که کمی از صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا کوچک‌تر است. صفحه‌نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و با شیشه خمیده محافظت می‌شود. بر اساس شایعات، وضوح این صفحه‌نمایش 1440p خواهد بود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

 گلکسی اس ۲۱ اولترا در دو مدل راهی بازار می‌شود؛ یک مدل به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز  است و مدل دیگر از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و  هر دو از 5G پشتیبانی می‌کنند. طبق شایعات، این گوشی‌ها در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شوند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی اس ۲۱ اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس فریم فلزی دارد؛ اما قاب پشتی آن پلاستیکی است؛ چیزی شبیه به گلکسی نوت ۲۰. ماژول دوربین پشت این گوشی از سه دوربین برخوردار است. دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی یکی برای دوربین اصلی و یکی با زاویه باز و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی سه‌برابر برای این گوشی در نظر گرفته شده است. فلش LED این گوشی خارج از ماژول دوربین دیده می‌شود.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED  ین گوشی وضوح 1080p پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

 گلکسی اس ۲۱ پلاس باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی  در دو مدل با تراشه‌های اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. بر اساس شایعات، مدل پلاس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش راهی بازار می‌شود.

گلکسی اس ۲۱ پلاس بنقش

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱ در رنگ‌های بیشتری راهی بازار می‌شود؛ این گوشی را می‌توانید در مدل‌هایی با رنگ خاکستری، سفید، بنفش و صورتی خریداری کنید. دقیقا همان صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۱ پلاس با همان نرخ نوسازی برای گلکسی اس ۲۱ در نظر گرفته شده است. این مدل با ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

گلکسی اس ۲۱ صورتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات