فراخوان اپل برای تعویض رایگان صفحه‌نمایش آیفون ۱۱

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل قصد دارد با طرح خدماتی جدیدش، صفحه‌نمایش برخی از آیفون‌های ۱۱ را به‌‌رایگان تعویض کند که با مشکل مواجه شده‌اند. کوپرتینویی‌ها این طرح را تا دو سال ادامه خواهند داد.
تبلیغات

روز جمعه، اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشغول طراحی برنامه‌ای برای تعویض صفحه‌نمایش آسیب‌دیده‌ی آیفون ۱۱ است. واحدهای آیفون ۱۱ تولیدشده بین سپتامبر ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹) واجدشرایط طرح تعویض رایگان صفحه‌نمایش خواهند بود. غول فناوری واقع در کوپرتینو برنامه‌ی تعویض رایگان نمایشگرهای آیفون ۱۱ را به‌دنبال مشکلات ماژول نمایشگر در پاسخ به لمس‌های کابر مدنظر قرار داده است.

طبق گفته‌ی اپل، مشکل یادشده مشمول درصد کمی از نمایشگرهای آیفون آسیب‌دیده شده است. اگر این مسئله را در آیفون ۱۱ خود مشاهده کردید، برای تشخص واجدشرایط‌بودن، می‌توانید شماره‌سریال دستگاهتان را به وب‌سایت پشتیبان اپل ارسال کنید. درصورتی‌که گوشی واجد شرایط باشد، حضوری به یکی از ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل می‌توانید مراجعه کنید و از خدمات رایگان بهره‌مند شوید.

افزون‌براین، اپل امکان ارسال پستی آیفون به مراکز خدماتی را نیز فراهم کرده است و به این نکته اشاره می‌کند که گوشی‌های آسیب‌دیده هنگام خرید تا دو سال زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند؛ بنابراین، در آن بازه‌ی زمانی دوساله در‌صورت مشاهده‌ی مشکل یادشده، می‌توان از طرح تعویض رایگان برخوردار شد. علاو‌براین، اگر کاربران در گذشته برای رفع این مشکل به اپل یا سایر ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل (به‌اختصار AAPS) هزینه‌ای پرداخت کرده باشند، می‌توانند با اپل تماس بگیرند و هزینه‌ی خود را پس گیرند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی طرح تعویض رایگان صفحه‌نمایش آیفون ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات