تصاویر مفهومی جدید طراحی و رنگ‌های زیبای گلکسی اس ۲۱ را نشان می‌دهد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی گلکسی اس ۲۱، شایعات درباره‌ی آن بیش از هر زمانی داغ شده است. اکنون حساب کاربری توییتری Ice Universe، تصاویر مفهومی جدیدی از این گوشی موردانتظار منتشر کرده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشرشده، سامسونگ امسال برای رقابت با آیفون‌های سری ۱۲ و گرفتن سهم بیشتری از بازار هواوی، پرچم‌داران گلکسی اس ۲۱ خود را یک ماه زودتر از موعد راهی بازار می‌کند. تاکنون، مشخصات و طرح‌های مفهومی متعددی از پرچم‌دار جدید کهکشانی‌ها منتشر شده است و به‌نوعی تقریبا طراحی و مشخصات آن چند ماه پیش از معرفی رسمی افشا شده است. حال طرح‌های مفهومی جدید زوایا و رنگ‌های مختلفی این گوشی را نشان می‌دهند.

طرح‌های مفهومیS21

این طرح‌های مفهومی را اکانت توییتری Ice Universe مبتنی‌بر CAD ساخته است و دید مناسبی از گلکسی اس ۲۱ در رنگ‌های مختلف می‌دهد؛ البته باید به این نکته اشاره کرد قطعا سامسونگ بعضی از این رنگ‌ها را در گلکسی اس ۲۱ استفاده نمی‌کند و این تصاویر فقط برای ایده‌گرفتن طراحی شده‌اند.

طرح‌های مفهومیS21

براساس شایعات قبلی، سامسونگ در گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱ طراحی سنتی را کنار گذاشته و از زبان طراحی جدید و ساده‌ای برای ماژول دوربین استفاده خواهد کرد و به‌نوعی ماژول دوبین را با فریم کنار دستگاه ادغام کرده است. همچنین، انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید سامسونگ ژانویه (دی) همراه ‌با پردازنده‌ی پنج‌نانومتری اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۲۱۰۰ (بسته به موقعیت مکانی) عرضه شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نسل دوم حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، باتری ۴ تا ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و صفحه‌نمایش OLED با پشتیبانی از نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و بزرگ‌نمایی دَه‌برابری اپتیکال برای نسخه‌ی اولترا اشاره کرد. همچنین، انتظار می‌رود نسخه‌ی اولترا اولین‌بار در این خانواده گوشی ‌های سامسونگ از قلم‌های هوشمند موسوم به S-Pen پشتیبانی کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر مفهومی و طراحی گلکسی اس ۲۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات