سامسونگ به پایان تولید سری گلکسی نوت اشاره کرد

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش وب‌سایت Aju News، سامسونگ دیگر گوشی نوت تولید نمی‌کند و قلم مخصوص آن را به سری اس و سری زد فولد اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

 در طول چند هفته گذشته شایعات مختلفی درباره توقف تولید سری نوت توسط سامسونگ منتشر شده و حتی به این موضوع اشاره شده است که گلکسی اس ۲۱ اولترا جایگزین این سری خواهد بود؛ اما امروز خبری منتشر شد که شایعات مربوط به پایان یافتن سری نوت را تأیید می‌کند. به گزارش وب‌سایت Aju News، سامسونگ رسما اعلام کرده است که گوشی‌های سری نوت دیگر تولید نمی‌شوند. در این خبر گفته شده است که سامسونگ دیگر گوشی نوت تولید نمی‌کند و قلم مخصوص این گوشی را به سری اس و سری زد فولد اضافه خواهد کرد.

وب‌سایت Aju News اعلام کرد که سامسونگ در ماه ژوئن سال آینده گوشی گلکسی زد فولد ۳ را معرفی خواهد کرد. این گوش از S Pen پشتیبانی خواهد کرد و دوربین سلفی آن زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت.

بر اساس شایعات، گوشی گلکسی زد فولد ۳ از نسل دوم صفحه‌ نمایش بسیار نازک (Ultra Thin Glass) استفاده می‌کند که در برابر خراش بسیار مقاوم است و از قلم پشتیبانی می‌کند. همچنین سامسونگ قصد دارد از دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش استفاده کند تا کاربران با یک صفحه‌نمایش یکپارچه و بزرگ روبه‌رو شوند. طبق این شایعات، سامسونگ ایده استفاده از دوربین پاپ-آپ روی گلکسی زد فولد ۳ را رد کرده است.

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ در اوایل بهمن‌ماه معرفی خواهند شد. گفته می‌شود گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات