شیائومی پتنتی با موضوع گوشی تاشدنی مجهز به دوربین پاپ آپ ثبت کرده است

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در پتنت‌ ثبت‌شده توسط هواوی به گوشی تاشدنی با دوربین پاپ-آپ اشاره می‌شود که شباهت زیادی به نسل اول گلکسی فولد سامسونگ دارد.
تبلیغات

بازار گوشی‌ تاشدنی با معرفی محصولات بیشتر، هر روز رشد می‌کند و علاقه‌مندان به این نوع گوشی با محصولات جدیدتری روبه‌رو می‌شوند. گفته می‌شود اپل در حال ساخت چنین محصولی است و پتنت‌ جدید شیائومی هم به این موضوع اشاره می‌کند که این شرکت تصمیم دارد گوشی تاشدنی بسازد.

شیائومی به‌تازگی پتنت‌هایی ثبت کرده است که به ساخت گوشی تاشدنی اشاره دارد. با نگاهی دقیق‌ به این پتنت‌ متوجه می‌شوید با محصولی چندان انقلابی‌ در این حوزه مواجه نیستید؛ با این ‌حال ویژگی جالب این گوشی تاشدنی دوربین سلفی پاپ-آپ آن است.

طرح گوشی تاشوی شیائومی شباهت زیادی به نسل اول گلکسی فولد دارد که از دوربین پاپ-آپ بهره می‌برد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین پاپ-آپ باعث شده است که صفحه‌نمایش کاملا یکپارچه‌ای را مشاهده کنید؛ صفحه‌نمایشی که هیچ‌گونه حفره‌ای ندارد. در پتنت‌ شرکت شیائومی به گوشی تاشویی اشاره شده است که پورت USB-C دارد و دو میکروفن در قسمت بالا و پایین آن قرار گرفته است. همچنین دکمه تنظیم صدا و دکمه خاموش و روشن‌کردن دستگاه هم در این پتنت‌ مشخص است.

هنوز نمی‌دانیم آیا این پتنت‌ به ظاهر نهایی گوشی تاشدنی شیائومی اشاره می‌کند یا خیر؛ اما بر اساس شایعات منتشرشده، گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ طراحی و ویژگی‌های بهتری دارد و دوربین سلفی آن زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات