اولین تصاویر رندر ال‌ جی Q63 منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر ال ‌جی Q63 به این موضوع اشاره دارند که این گوشی به سه دوربین پشت مجهز خواهد شد.
تبلیغات

امروز اولین تصاویر رندر اتوکد گوشی ال‌جی Q63 منتشر شد؛ گوشی هوشمندی که شاید با نام Q83 راهی بازار شود. البته فعلا درباره اسم این گوشی نمی‌توان با اطمینان صحبت کرد. این تصاویر نشان می‌دهند که ال‌جی طراحی جدیدی در پیش گرفته و ال‌جی Q63 از نظر طراحی، با مدل‌های قبلی سری Q متفاوت است. شاید این زبان طراحی جدید روی گوشی‌های میان‌رده ال‌جی در سال ۲۰۲۱ استفاده شود.

ال جی Q63
رندر گوشی ال جی Q63

در این تصاویر، برآمدگی دوربین پشت به‌صورت مثلثی است که یک لنز بزرگ و دو لنز کوچک‌تر روی این قسمت دیده می‌شود. در کنار فلش LED یک حسگر دیگر مشاهده می‌شود که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. هنوز نمی‌دانیم دوربین‌های این گوشی چه ویژگی‌هایی دارند.

گوشی ال‌جی Q63 به صفحه‌نمایش مسطح ۶٫۵ اینچی مجهز خواهد شد و دوربین جلو به‌صورت یک حفره کوچک روی آن قرار خواهد گرفت. حسگر اثر انگشت این گوشی روی لبه آن تعبیه خواهد شد و این احتمال وجود دارد که صفحه‌نمایش آن از نوع LCD باشد.

ماژول دوربین ال جی Q63
گوشی ال جی Q63

ال‌جی Q63 به پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی مجهز خواهد شد. در این تصاویر بلندگوی بزرگ گوشی قابل مشاهده است. ال‌جی Q63 احتمالا در ابعاد ۱۶۴٫۵ در ۷۶٫۳ در ۷٫۸ میلی‌متر ساخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات