نسخه اولیه از نسل جدید نوکیا N95 با نمایشگر کشویی در یوتیوب مشاهده شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ویدئو از مایکل فیشر در یوتیوب، نمونه‌ای آزمایشی از دستگاهی با برند نوکیا را به‌تصویر می‌کشد که امکان دارد به‌عنوان نسل جدید ان 95 کلاسیک عرضه شود.
تبلیغات

نوکیا N95 را به‌یاد می‌آورید؟ این گوشی که از هر دو سمت کشویی و به سیستم‌عامل سیمبیان مجهز بود، اوج طراحی در دوران پیش از آیفون به‌شمار می‌رود. چنین موضوعی سبب شده است تا این محصول، هدف مناسبی برای یوتیوبری با نام مایکل فیشر باشد.

نام مستعار او Mr. Mobile است و با ویدئوهایی به‌نام «زمانی‌که گوشی‌ها سرگرم‌کننده بودند» در وب‌سایت یوتیوب فعالیت می‌کند. بااین‌حال، جدیدترین ویدئو فیشر، چیزی فراتر از نگاهی نوستالژیک به محصولات گذشته است.

در این ویدئو، وی نمونه‌ای آزمایشی از دستگاهی با برند نوکیا و ساخت HMD Global را در دست گرفته است که امکان دارد به‌عنوان نسل جدید ان 95 کلاسیک عرضه شود.

نمای پشتی نوکیا N95 و طرح اولیه نسل جدید نوکیا ان 95

البته این محصول گوشی پلاستیکی معمولی نیست که در هر دو سمت حالت کشویی داشته باشد؛ بلکه نمونه‌ی آزمایشی و غیرکاربردی با یک نمایشگر کشویی است که مجموعه‌ای از دوربین‌ها و اسپیکرها در پشت آن مخفی شده‌اند. محصول یادشده که یادآور گوشی‌های هوشمندی همچون HTC 7 Surround است، حلقه‌ای در اطراف دوربین Carl Zeiss دارد که هنگام بازشدن مانند سه‌پایه عمل می‌کند.

همان‌گونه که فیشر اشاره می‌کند، با بازگشت ریزر موتورولا در شکل و شمایلی جدید و بازطراحی‌های عجیب‌وغریب همچون گوشی Wing ال‌جی، مشاهده‌ی سایر شرکت‌ها خوشایند خواهد بود که با روش‌های دیگری سخت‌افزارشان را تغییر می‌دهند.

احتمال موفقیت طرح جدید نوکیا ناچیز است؛ بااین‌حال، هنوزهم می‌توان امیدوار بود که سایر سازندگان تلفن‌همراه‌ با مشاهده‌ی محصول جدید فنلاندی‌ها، از هر راهی فعالیت‌های مشابهی را انجام دهند. برای مشاهده ویدئو مایکل فیشر روی این لینک کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات