نسخه جدید گلکسی S20 FE با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی فروخته می‌شود

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی S20 FE را با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی در سایت خود می‌فروشد.
تبلیغات

سامسونگ مدتی پیش دستگاه جدیدی به‌نام گلکسی S20 FE رونمایی کرد. درواقع، این دستگاه نسخه‌ای از گلکسی S20 است که با داشتن برخی از ویژگی‌های این پرچم‌دار، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. فروش این دستگاه جدید که از ۲ مهر (۲۳ سپتامبر) برای پیش‌سفارش در سایت سامسونگ قرار گرفته بود، از ۱۱ مهر (۲ اکتبر) آغاز شد.

روی این گوشی هوشمند برچسب قیمت ۷۰۰ دلاری زده شده است. به‌طور‌کلی، سامسونگ همیشه به فکر کاربران خود با توانایی‌های مالی مختلف است؛ به‌همین‌دلیل، از اقشار مختلف جامعه‌ی طرفداران خاص را دارد. به‌تازگی، خبر جدیدی درباره‌ی گلکسی S20 FE منتشر شده است که این دستگاه‌ را حتی از گذشته نیز جذاب‌تر می‌کند.

براساس جدیدترین خبر منتشر‌شده از سامسونگ، قرار است فضای ذخیره‌سازی گوشی گلکسی S20 FE دو برابر شده و از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت افزایش یابد. قیمت اولیه‌ی این دستگاه نیز از ۷۶۹.۹۹ دلار شروع می‌شود. این نسخه‌ی جدید از نیمه‌شب گذشته، یعنی ۱۶ آبان (۶ نوامبر)، برای فروش در وب‌سایت سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب قرار گرفته و در رنگ سرمه‌ای برای خرید آماده است.

سامسونگ گلکسی S20 FE

یکی از وب‌سایت‌های فناوری پس از بررسی سامسونگ گلکسی S20 FE اعلام کرد که این دستگاه گوشی هوشمند نسبتا خوبی است:

گلکسی  S20 FE برای رسیدن به قیمت ارزان‌تر امکانات کمتری درمقایسه‌با گلکسی S20  ارائه می‌دهد؛ اما همان کیفیت و عملکردی را دارد که از دستگاه پیشرفته سامسونگ انتظار دارید. این گوشی هوشمند دستگاهی خارق‌العاده با قیمت صدها دلار ارزان‌تر از پرچم‌داران دیگر این شرکت است.

گفته می‌شود برای انتخاب بین گزینه‌های موجود در سال ۲۰۲۰، بهتر است ابتدا گلکسی S20 FE را بررسی کنید؛ زیرا باتوجه‌به قیمتش امکانات مناسبی ارائه می‌کند. این دستگاه تقریبا از همه‌ی امکاناتی بهره می‌برد که می‌توان در نسخه‌های گران‌قیمت گلکسی S20 یافت و سامسونگ آن‌ها را در بدنه‌ای مقرون‌به‌صرفه با طراحی پلاستیکی جمع‌آوری کرده است. این دستگاه سه دوربین بزرگ و عمر باتری عالی و سال‌ها ضمانت به‌روزرسانی نرم‌افزاری دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این دستگاه جذاب و مقرون‌به‌صرفه چیست؟ آیا حاضر هستید برای خرید آن مبلغی درحدود ۸۰۰ دلار هزینه کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات