سامسونگ گلکسی M21s با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی گلکسی M21s را معرفی کرد. این گوشی مدل جدید گلکسی M21 است که در ماه مارس معرفی شده بود.
تبلیغات

روز گذشته سامسونگ گوشی گلکسی M21s را معرفی کرد که در مقایسه با مدل قبلی، بهبود زیادی پیدا کرده است. گوشی گلکسی M21 دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد و سه دوربین پشت با حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز و ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق برای آن در نظر گرفته شده است؛ اما گلکسی M21s یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین پشت آن از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. دو حسگر دیگر دوربین‌های پشت دقیقا مانند مدل قبلی هستند.

گلکسی M21s مشکی

گوشی M21s همانند گلکسی M21 با تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ راهی بازار می‌شود. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با وضوح +FullHD دارد. باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و شارژر ۱۵ وات برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی حسگر اثر انگشت دارد که روی قاب پشتی قرار گرفته است.

گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته می‌توانید از کارت حافظه تا ۱ ترابایت در این گوشی استفاده کرد.

گلکسی M21s آبی

این مشخصات احتمالا برای خیلی‌ها آشنا خواهد بود. در حقیقت گلکسی M21s گوشی جدید نیست. این گوشی مدل ریبرندشده‌ی گلکسی F41 است که خود بر پایه گلکسی M31 ساخته شده. گلکسی M21s در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شود و قیمت آن ۲۷۵ دلار اعلام شده است.

گلکسی M51

سامسونگ درکنار معرفی گلکسی M21s گوشی دیگری به‌نام گلکسی M51 را هم در کشور برزیل معرفی کرد. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و در دو رنگ سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی ۴۷۰ دلار اعلام شده است. گلکسی M51 به تراشه اسنپ‌دراگون 730G مجهز شده است و صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +FullHD دارد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری آن ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژر ۲۵ وات شارژ می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات