آنر V40 اواسط دسامبر معرفی و راهی بازار می‌شود

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی‌های سری آنر وی ۴۰ اولین پرچم‌دارهای آنر خواهند بود که با شارژر ۶۶ وات راهی بازار می‌شوند.
تبلیغات

اواخر مهرماه تصاویری از سری آنر وی ۴۰ منتشر شد؛ تصاویری که نشان می‌داد شرکت آنر با تمام سختی‌هایی که در پیش دارد، همچنان به ساخت گوشی جدید فکر می‌کند. حتما می‌دانید آنر یکی از زیر مجموعه‌های هواوی است که به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی مواجه شده.

امروز اطلاعات غیررسمی جدیدتری از گوشی‌های سری آنر وی ۴۰ منتشر شد. بر اساس این اطلاعات، گوشی‌های آنر وی ۴۰ ماه دسامبر راهی بازار می‌شوند و آنر دو نوع تراشه Kirin 9000 و دیمنسیتی ۱۰۰۰+ را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است.

شایعات نشان از این دارند که نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آنر وی ۴۰ به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی دو دوربین جلو خواهد داشت و وضوح صفحه‌نمایش آن +Full HD خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است که از RYYB پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ها با شارژر ۶۶ وات راهی بازار می‌شود و از شارژ بی‌سیم ۴۰ وات هم پشتیبانی می‌کنند؛ این اولین ‌بار است که گوشی‌های پرچم‌دار آنر از چنین قابلیتی برخوردار هستند.

گوشی‌های پرچم‌دار آنر همیشه یک سری ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار سری پی هواوی را به‌همراه دارند و با قیمت مناسب‌تری راهی بازار می‌شوند. گوشی آنر وی ۴۰ به‌احتمال زیاد ماه آینده رونمایی می‌شود و باید ببینیم چه ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات