اولین تصاویر موتو جی ۱۰ موتورولا منتشر شد

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویر فاش‌شده از موتو جی ۹ موتورولا، این گوشی سه دوربین پشت دارد و از صفحه‌نمایش LCD برای آن استفاده شده است.
تبلیغات

گوشی موتو جی ۹ پلی در کشور هند با نام موتو جی ۹ راهی بازار شد و حالا به ‌نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد گوشی دیگری با نام موتو جی ۱۰ یا موتو جی ۱۰ پلی راهی بازار کند.

روز گذشته اولین تصاویر از موتو جی ۱۰ منتشر شد. با نگاهی به این تصاویر متوجه تفاوت‌های مدل جدید با مدل قبلی خواهید شد؛ در موتو جی ۱۰ محل قرار گرفتن دوربین سلفی، فلش LED دوربین‌های پشت و حسگر اثر انگشت تغییر کرده است.

موتو G10

گوشی موتو جی ۱۰ در ابعاد ۱۶۵٫۳ در ۷۵٫۴ در ۹٫۵ میلی‌متر ساخته شده است. البته ضخامت گوشی در قسمت برآمدگی دوربین پشت، ۱۰٫۴ میلی‌متر است. این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD دارد و خبری از OLED در آن نیست. به هر حال گوشی‌های سری جی ارزان‌قیمت هستند و به همین دلیل صفحه‌نمایش OLED ندارند.

گوشی Moto G10

دوربین جلوی این گوشی به‌صورت حفره‌ای در قسمت بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته است. ماژول دوربین پشت به‌صورت یک دایره بزرگ دیده می‌شود که سه دوربین پشت به‌ همراه یک فلش LED در این قسمت قرار گرفته‌اند. لوگوی موتورولا هم در پشت گوشی دیده می‌شود.

موتورولا موتو جی ۱۰

این گوشی هوشمند جدید موتورولا با شماره مدل XT-2117 راهی بازار می‌شود. گفته شده باتری در نظر گرفته‌شده برای این گوشی ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعت است. هنوز چیزی از مشخصات سخت‌افزاری موتو G10 منتشر نشده؛ اما انتظار داریم در روزهای آینده بنچمارک‌های گوشی منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات