هواوی در میت ۴۰ پرو از حافظه‌ی HiSilicon استفاده کرده است

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کالبدشکافی‌ هواوی میت RS پورشه دیزاین و میت ۴۰ پرو از اطلاعات جدید و جالبی حکایت دارد که می‌تواند در آینده‌ی هواوی تأثیرگذار باشد.
تبلیغات

به‌تازگی کالبدشکافی دو گوشی هواوی میت RS پورشه دیزاین و میت ۴۰ پرو منتشر شده است؛ این دو گوشی ازلحاظ ساختار داخلی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. در بخش پشتی، پنج ماژول دوربین از جمله حسگر دمای IR درکنار NFC و سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ماژول شارژ قرار دارد. قطع چندین کابل ‌اتصال، این امکان را فراهم می‌کند که به مادربرد و ماژول‌های دوربین دسترسی پیدا کنید.

Huawei mate 40

با دسترسی به مادربرد، می‌توان به‌وضوح دید هواوی از تراشه‌ی حافظه جدیدی با مارک تجاری های‌سیلیکون (HiSilicon) استفاده کرده است که نشان می‌دهد در حال توسعه تراشه‌ی حافظه اختصاصی است؛ اما هنوز اطلاعات زیادی از این حافظه ذخیره‌سازی دردسترس نیست.

هواوی میت ۴۰

طبق گزارش وبلاگ چینی، میت RS و میت ۴۰ پرو اولین دستگاه‌هایی هستند که از حافظه فلش SFS 1.0 اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند؛ همچنین ادعا می‌شود این حافظه در خواندن و نوشتن، دو برابر سریع‌تر از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 عمل می‌کند.

مطابق اخبار منتشرشده، حافظه‌ی جدید هواوی سرعت نوشتن متوالی ۱۲۸۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تصادفی ۵۴۸ مگابایت بر ثانیه ارائه می‌دهد که به‌طور قابل توجهی سریع‌تر از حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 است که در اکثر پرچم‌دارهای بازار، حدود ۷۰۰ مگابایت بر ثانیه نوشتن متوالی و ۲۰۰ الی ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه نوشتن تصادفی ارائه می‌دهد؛ البته هنوز هیچ اعلامیه رسمی از طرف هواوی منتشر نشده است و به‌صورت رسمی نمی‌توان به این اعداد و ارقام اکتفا کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات