اولین تصاویر از آیفون 12 مینی در ویدیوی نگاه نزدیک منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۲ مینی / iPhone 12 Mini اپل در دست
اپل، در رویداد معرفی آیفون‌ها از کوچک‌ترین آیفون امسال رونمایی کرد و حالا اولین تصاویر منتشرشده از ابعاد بسیار کوچک آن‌ حکایت دارد.
تبلیغات

اپل، در روایداد مرسوم به Hi Speed، تأکید کرد که پیش‌فروش آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس، ۱۶ آبان ماه یعنی ۶ نوامبر آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند این گوشی‌ها را از ۲۳ آبان یعنی ۱۳ نوامبر تحویل بگیرند؛ اما اینفلوئنسرها در یوتیوب موفق شده‌اند تا زودتر از موعد، آیفون ۱۲ مینی را در اختیار داشته باشند. ویدیویی ۴۰ دقیقه‌ای توسط جورج بونیجی، اینفلوئنسر رومانیایی منتشر شده که این گوشی‌ها را نمایش داده است. 

آیفون ۱۲ مینی
آیفون ۱۲ مینی

در ویدئو منتشر شده ابعاد و اندازه آیفون ۱۲ مینی با دیگر  برادران بزرگ‌تر خود، مقایسه شده است، بطوریکه حتی فناوری دوربین استفاده شده در آیفون ۱۲ مینی و بهینه‌سازی ios ۱۴ را روی صفحه‌نمایش کوچک آیفون ۱۲ مینی نیز شرح داده شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدیو از یوتیوب حذف شده است. 

آیفون ۱۲ مینی

آیفون 12 مینی، از نمایشگری ۵,۴ اینچی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه با آیفون ۱۲ با صفحه‌نماش ۶,۱ اینچی بهره می‌برد. در واقع، اپل در جریان رویداد خود، اعلام کرد که آیفون ۱۲ مینی، دارای صفحه‌نمایشی بسیار بزرگتر و در عین‌حال، ابعادی کوچک‌تر نسبت به آیفون SE ۲۰۲۰ دارد و آن نیز به دلیل استفاده از حاشیه‌های بسیار کوچک‌تر امکان پذیر شده است؛ همچنین نمایشگر آیفون ۱۲ مینی دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ معادل ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی است که طبق شایعات سامسونگ تولید پنل‌های اولد آن را برعهده دارد.

نظر شما در باره آیفون ۱۲ مینی و ابعاد بسیار کوچک آن چیست؟ کامنت‌های خود را در بخش نظرات در میان بگذارید 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات