تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو؛‌ سرامیک شیلد خیلی راحت خراش برمی‌دارد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز نتیجه‌ی تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو منتشر شد که بر اساس آن، سرامیک شیلد آیفون ۱۲ پرو خیلی راحت و مانند شیشه گوشی‌های معمولی خراش برمی‌دارد.
تبلیغات

امروز ویدئوی مقاومت آیفون ۱۲ پرو توسط JerryRig منتشر شد که توانست بدون مشکل از آزمایش‌های مختلف سربلند بیرون بیاید؛ اما موضوعی که بسیار جلب توجه می‌کند، مقاومت سرامیک شیلد آیفون ۱۲ پرو است. سرامیک شیلد یک لایه محافظ برای صفحه‌نمایش این گوشی است؛ اما مقاومتی مانند اکثر لایه‌های محافظ روی گوشی‌های معمولی بازار دارد و خیلی راحت خراش برمی‌دارد. درواقع این لایه محافظ در سطح ۶ مقیاس سختی موس خراش برداشت. خراش ایجادشده روی صفحه‌نمایش بسیار کم عمق و ضعیفی است؛ اما باز هم شاهد خراش افتادن روی صفحه‌نمایش هستیم.

اپل صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ پرو را با کریستال‌ سرامیکی در اندازه نانو محافظت کرده است تا مقاومت صفحه‌نمایش در برابر خراش و شکستگی بالا برود. در آزمایش‌های انجام‌شده، مشخص شد که صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ پرو در برابر آتش هم مقاوم است. احتمال دارد این موضوع به دلیل استفاده از سرامیک باشد. در ادامه می‌توانید تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو که توسط JerryRig انجام شده‌ است مشاهده کنید:

مشاهده در یوتیوب 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات