گوشی ۱۳۰ دلاری سامسونگ گلکسی A02s در گیک‌بنچ دیده شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز اطلاعات جدیدی از گوشی رده پایین سامسونگ گلکسی A02s منتشر شد؛ گوشی هوشمندی که با اندروید ۱۰ و سه گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد گوشی بعدی شرکت سامسونگ یک محصول رده‌پایین خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که با نام گلکسی A02s راهی بازار می‌شود. حتی مشخص شده است که این تلفن همراه هوشمند با شماره مدل SM-A025F/DS عرضه می‌شود. در طول ماه‌های گذشته بارها نام این گوشی را شنیده‌ایم. گلکسی A02s چند وقت پیش گواهی استفاده از بلوتوث را دریافت کرد و حالا در گیک‌بنچ و سازمان مخابرات و ارتباطات کشور تایلند (NBTC) دیده شده است.

گلکسی A02s در NBTC
گلکسی A02s در گیکبنچ

در اطلاعات فاش‌شده مشخصات سخت‌افزاری این گوشی دیده می‌شود.گلکسی A02s از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل در شماره مدل این گوشی عبارت DSا(Dual Sim) دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند رده پایین سه گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود. باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده، گلکسی A02s به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ مجهز شده است که پردازنده گرافیکی Adreno 506 را داخل خود دارد. موضوع جالب اینجا است که قیمت این گوشی هم فاش شده است. منابع مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی جدید سامسونگ با قیمت ۱۳۰ دلار راهی بازار می‌شود. حالا باید منتظر معرفی رسمی این گوشی باشیم و ببینیم در چه کشورهایی راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات