اکسپریا وان مارک ۲ با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ رویت شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز اولین اطلاعات از مدل جدید گوشی اکسپریا وان مارک ۲ منتشر شد که ۱۲ گیگابایت رم دارد و با تراشه اسنپدراگون راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

قبلا اطلاعاتی از گوشی اکسپریا وان مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت رم فاش شده بود؛ اما امروز مطمئن شدیم که این مدل واقعا راهی بازار می‌شود. امروز این گوشی در Geekbench دیده شد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، مدل جدید که ۱۲ گیگابایت رم دارد عملکرد بهتری از مدل قبلی که ۸ گیگابایت رم دارد، داشته است.

اکسپریا ۱ مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت رم

گوشی سونی اکسپریا وان مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت رم توانست امتیاز ۹۰۸ را در حالت تک هسته‌ای کسب کند. امتیاز چند هسته‌ای این گوشی هم ۳۳۸۷ رسید. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اکسپریا وان مارک ۲ با هشت گیگابایت رم در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۸۹۵ را کسب کرد و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۳۲۲۵ را به دست آورده بود. انتظار می‌رود که شرکت سونی این گوشی را در تاریخ ۹ آبان ماه معرفی کند.

گوشی اکسپریا وان مارک ۲ با ۱۲ گیگابایت رم به اندروید ۱۰ مجهز شده و به احتمال زیاد تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس روی آن قرار گرفته است. اکسپریا وان مارک ۲ با هشت گیگابایت رم قبلا معرفی شده است. این گوشی هوشمند علاوه بر بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و چهار دوربین پشت برای آن در نظر گرفته شده است. سونی از سه حسگر ۱۲مگاپیسکلی به‌همراه یک حسگر ۰٫۳ مگاپیکسلی در اکسپریا وان مجهز له حافظه‌ی ۸ گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین باید به دوربین سلفی مجهز به حسگر ۸ مگاپیسکلی اشاره کرد. همچنین سونی روی این گوشی از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده بود. هنوز مشخص نیست که مدل جدید تفاوت‌هایی با مدل قبلی دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات