افشای اسناد داخلی نوکیا با مضمون گوشی نوکیا ۱۰

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات فاش‌شده به این موضوع اشاره دارند که به ‌احتمال زیاد، شرکت نوکیا گوشی جدیدی به‌نام نوکیا ۱۰ در دست ساخت دارد.
تبلیغات

امروز اسناد محرمانه‌ی داخلی شرکت نوکیا فاش شد که در آن‌ها، به گوشی نوکیا ۱۰ اشاره شده است. به ‌نظر می‌رسد گوشی نوکیا ۱۰ قرار است جایگزین نوکیا ۹ پیور ویو باشد. در مدارک فاش‌شده از نوکیا به مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های گوشی نوکیا ۱۰ اشاره نشده است.

در این مدارک به برنامه‌های آینده شرکت HMD برای برند نوکیا اشاره شده است. این شرکت قصد دارد در طول سه تا پنج سال آینده به یکی از سه شرکت بزرگ سازنده موبایل تبدیل شود.

بعید نیست نوکیا در طول سال‌های آینده بتواند به این جایگاه دست پیدا کند؛ چرا که دو شرکت گوگل و کوالکام هم روی برند نوکیا و شرکت HMD سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این سرمایه‌گذاری باعث شد نوکیا تمرکز خود را روی ساخت گوشی هوشمند با جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای گوگل بگذارد.

در این مدارک به شیوه‌نامه‌ای که نوکیا باید آن را در طول سال‌های آینده دنبال کند، اشاره شده است. در این شیوه‌نامه گفته می‌شود نباید گوشی ‌های نوکیا به‌صورت مستقیم با گوشی‌های برندهای دیگر مقایسه شوند. همچنین مشخص شده است که بازار هدف نوکیا در سال‌های آینده هند، چین، روسیه، اندونزی، انگلیس، آلمان، آفریقای جنوبی، مکزیک و آمریکا خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات