گوشی هواوی نوا ۸ با شارژر ۶۶ وات راهی بازار می‌شود

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
انتظار داریم گوشی نوا ۸ هواوی در سه مدل راهی بازار شود و با شارژر ۶۶ وات  همراه باشد.
تبلیغات

شایع شده است که هواوی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های نوا را راهی بازار کند. سری گوشی‌های نوا ۸ به ‌احتمال زیاد در سه مدل راهی بازار می‌شوند که بر اساس شایعات، نوا ۸، نوا ۸ اس ای و نوا ۸ پرو خواهند بود. در اطلاعاتی که امروز ازطریق آژانس China Compulsory Certificate mark یا C3 منتشر شد، این گوشی‌ها با شارژر ۶۶ وات راهی بازار می‌شوند؛ دقیقا همان مدل شارژری که در گوشی‌های میت ۴۰ استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌ نوا ۸ به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شود و مدل پرو این گوشی به‌احتمال زیاد صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. گفته می‌شود این صفحه‌های نمایش توسط شرکت Visionox یا Tianma Microelectronics ساخته می‌شوند.

بر اساس شایعات، گوشی نوا ۸ اس ای به صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED مجهز شده و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ در آن به کاررفته است. به ‌احتمال زیاد دوربین اصلی این گوشی هوشمند به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. درباره قیمت این گوشی‌ها هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد گوشی نوا ۸ با قیمت ۴۸۵ دلار و گوشی نوا ۸ پرو با قیمت ۵۸۵ دلار دراختیار کاربران قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات