سامسونگ گلکسی اف ۱۲ یا اف ۱۲ اس به‌زودی راهی بازار می‌شود

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعات فاش‌شده، احتمال عرضه‌ی گوشی جدید سامسونگ به‌نام گلکسی اف ۱۲ یا گلکسی اف ۱۲ اس بسیار زیاد است.
تبلیغات

چندی پیش، سامسونگ گوشی گلکسی F41 را رسما معرفی کرد. این گوشی برای بازار کشور هند ساخته شده بود و به‌عنوان اولین عضو از خانواده‌ی گلکسی اف (F) هم شناخته می‌شد؛ البته گوشی گلکسی اف ۴۱ مدل ریبرند‌شده‌ی گلکسی M31 محسوب می‌شد. مشخص است که سامسونگ علاقه‌ی زیادی به عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده آن هم با نام‌های مختلف دارد. این شرکت کره‌ای پیش‌ازاین گوشی‌های میان‌رده‌ی خود را با نام گلکسی A و گلکسی M روانه‌ی بازار می‌کرد و هم‌اکنون با خانواده‌ی گلکسی F عرضه می‌کند. شاید همین مدل نام‌گذاری باعث شد که سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی J را دیگر تولید نکند.

گوشی‌های سری گلکسی اف تازه در ابتدای راه قرار دارند و قرار است گوشی دیگری هم درکنار گلکسی اف ۴۱ مشاهده کنیم. گوشی جدید با شماره‌مدل SM-F127G شناخته می‌شود و مشخص نیست که با نام گلکسی اف ۱۲ راهی بازار می‌شود یا نام گلکسی اف ۱۲ اس روی آن قرار می‌گیرد. البته شایعات می‌گویند که ممکن است این گوشی به‌جای محصول میان‌ردهی، محصولی پایین‌رده باشد.

متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی گوشی گلکسی اف ۱۲ یا گلکسی اف ۱۲ اس منتشر نشده و تنها چیزی که از این گوشی می‌دانیم شماره‌مدل آن است. به‌احتمال زیاد تا مدتی دیگر اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات