میت ۴۰ پرو در بنچمارک هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
میت ۴۰ پرو در بنچمارک هوش مصنوعی، امتیاز ۲۱۶٫۶ کسب کرد و با اختلاف بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها در جایگاه اول قرار گرفت.
تبلیغات

به‌تازگی هواوی، گوشی میت ۴۰ پرو را درکنار گوشی‌های میت ۴۰، میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ ار اس پورشه دیزاین معرفی کرده است و تا این لحظه، چند بنچمارک مختلف از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد محصول جدید هواوی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مثلا گوشی میت ۴۰ پرو توانست بالاترین امتیاز دوربین را در سایت DxOMark کسب کند؛ دوربین جلو و دوربین پشت این گوشی بالاترین امتیاز را کسب کردند و در حال ‌حاضر، میت ۴۰ پرو بهترین دوربین را در بین گوشی‌های بازار دارد.

تست‌های میت ۴۰ پرو ادامه دارند و امروز مشخص شد این گوشی در بنچمارک هوش مصنوعی هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. درواقع تراشه Kirin 9000 در این تست توانست تمام رقیب‌های خود را از پیش رو بردارد و در جایگاه نخست قرار بگیرد.

گوشی میت ۴۰ پرو توانست امتیاز ۲۱۶٫۶ را کسب کند. نزدیک‌ترین رقیب این گوشی، شیائومی ردمی K30 Ultra است که با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس راهی بازار شده و توانسته است امتیاز ۱۳۵٫۳ به دست بیاورد. گوشی ویوو iQOO Z1 که با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس ساخته شده، امتیاز ۱۳۳٫۱ ثبت کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی میت ۴۰ پرو در قسمت هوش مصنوعی ۶۰ درصد بهتر از نزدیک‌ترین رقیب‌هایش عمل کرده است.

در تصویر زیر می‌توانید امتیاز تراشه‌های مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و اسنپ‌دراگون ۸۶۵ را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات