صف‌های طولانی برای خرید آیفون ۱۲ در گوشه‌و‌کنار دنیا

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو روز جمعه در کشورهای مختلف دنیا عرضه شد و درحالی‌که کرونا همه را تهدید می‌کند، مردم برای خرید این گوشی‌ها صف بستند.
تبلیغات

استرالیا اولین جایی است که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در آن عرضه می‌شود. طرفداران اپل در این کشور خارج از اپ استور صف کشیدند تا بتوانند جدیدترین پرچم‌دار اپل را بخرند. موضوع جالب اینجا است که اولین نفر در صف، از ساعت ۱۱:۳۰ شب جلوی اپ استور ایستاده بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی کوتاهی از لحظه شروع فروش آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را در استرالیا مشاهده کنید:

علاقه‌مندان به گوشی جدید اپل در منطقه‌های مختلف که توانستند زودتر آیفون ۱۲ را خریداری کنند، تصاویر گوشی جدیدی که خریداری کرده‌اند روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند مثلا کاربری به‌نام Jiriteach تصویری از آیفون ۱۲ خاکستری رنگ (گرافیت) را دراینستاگرام منتشر کرده است.

خرید آیفون ۱۲ خاکستری

استقبال از آیفون ۱۲ در ژاپن هم خوب بوده است. مردم در شهر اوساکای ژاپن برای خرید آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ پرو صف کشیده بودند. البته تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند که مردم مدتی هم زیر باران ایستاده‌اند. مردم در منطقه چوئو-کو شهر توکیو هم برای خرید آیفون ۱۲ بسیار مشتاق بودند.

عرضه آیفون ۱۲ در ژاپن

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در حالی راهی بازار شده‌اند که ویروس کرونا دنیا را درگیر خود کرده و رعایت فاصله اجتماعی برای کنترل شیوع این بیماری بسیار مهم است. بااین‌حال علاقه‌مندان به محصولات اپل و افرادی که دوست دارند آیفون جدید را داشته باشند، با رعایت فاصله در صف قرار گرفتند. اپل هم افراد زیادی به فروشگاه‌های خود راه نمی‌دهد و همه خریداران هم باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات