هواوی Y7a با تراشه Kirin 710A SoC معرفی شد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی Y7a، جدیدترین میان‌رده‌ی شرکت چینی، با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپری و تراشه‌ی Kirin 710A SoC رونمایی شد.
تبلیغات

هواوی گوشی هوشمند میان‌‌رده‌ی جدیدش را رونمایی کرد که در دسته‌ی خانواده Y قرار می‌گیرد. این محصول هواوی Y7a نام دارد که از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ برخوردار و حفره‌ی درون نمایشگر Y7a میزبان دوربین سلفی‌اش است.

در پنل پشتی هواوی Y7a، دوربینی چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است.

میان رده جدید هواوی

قلب تپنده هواوی Y7a تراشه‌ی Kirin 710A SoC است که حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. میان‌رده‌ی جدید هواوی به اندروید ۱۰ بدون سرویس‌های گوگل مجهز است و روی سیستم‌عامل آن از رابط کاربری EMUI 10.1 استفاده شده‌. ناگفته نماند هواوی دو پیکربندی مختلف برای حافظه ذخیره‌سازی Y7a در نظر گرفته است: یکی حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و دیگری حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی. پیکربندی نخست به بازارهای آمریکای‌لاتین محدود خواهد بود؛ ولی در هر دو می‌توان از حافظه‌ی خارجی برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف ۵۱۲ گیگابایت استفاده کرد.

رنگ‌های هواوی Y7a

حسگر اثرانگشت این دستگاه درکنار آن قرار گرفته است و در زیر آن جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دیده می‌شود. درگاه USB-C نیز وظیفه‌ی انتقال شارژ به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپری Y7a را دارد. این باتری می‌تواند با سرعت ۲۲٫۵ وات شارژ شود. ممکن است تمام گزینه‌های ذکرشده برایتان آشنا باشند؛ زیرا درواقع هواوی Y7a مدل بازسازی‌شده از P Smart ۲۰۲۱ است که ماه گذشته معرفی شد.

قیمت پایه‌ی این دستگاه با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۹۰ دلار (۱۶۰ یورو) است و فروش آن از ۹ آبان (۳۰ اکتبر) در مالزی و در سه رنگ مشکی و سبز و طلایی آغاز خواهد شد. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی میان‌رده‌ی جدید هواوی و قیمت گوشی هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات