کالبدشکافی وان پلاس 8T؛ محصولی با دو باتری

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
با کالبدشکافی گوشی وان پلاس 8T مشخص شد که این گوشی هوشمند از دو باتری استفاده می‌کند.
تبلیغات

گوشی وان پلاس 8T هفته گذشته رسما معرفی شد و به‌سرعت هم دراختیار رسانه‌های مختلف قرار گرفته تا بتوانند آزمایش‌های مختلفی روی آن انجام دهند. قبلا آزمایش مقاومت این گوشی منتشر شده بود و الان هم نوبت به کالبدشکافی وان پلاس 8T رسیده است. کالبدشکافی گوشی‌های هوشمند همیشه طرفداران بسیار زیادی داشتند. خیلی‌ها دوست دارند بدانند زیر بدنه‌ی گوشی چه چیزی قرار گرفته است؛ پس کالبدشکافی وان پلاس 8T شما را شگفت‌زده می‌کند. یکی از موضوع‌های جالبی که در کالبدشکافی وان پلاس 8T با آن مواجه می‌شوید، قرارگرفتن دو باتری داخل این گوشی است.

این دو باتری به‌گونه‌ای باهم ترکیب شده‌اند که بتوانند از شارژر ۶۵ واتی استفاده کنند. البته وان پلاس لایسنس استفاده از این تکنولوژی را از شرکت اوپو خریده است. سیستم شارژ ۶۵ واتی به دو سیستم شارژ ۳۲٫۵ واتی تغییر کرده که به‌صورت موازی با یکدیگر کار می‌کنند. همچنین، دو باتری ۲،۲۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

درحالی‌که بسته‌بندی باتری را داخل گوشی وان پلاس 8T مشاهده می‌کنید؛ اما مشخص است که داخل این بسته دو باتری قرار گرفته است. با مشاهده‌ی ویدئو کالبدشکافی وان پلاس 8T متوجه این موضوع خواهید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات